Kuzey Amerika LCS Takımlarından: Team Dragon Knights ve Enemy eSports
Avrupa LCS Takımlarından: Origen
Türkiye Şampiyonluk Ligi takımlarından: Beşiktaş E-Spor Kulübü, Crew ve Oyun Hizmetleri
Güney Latin Amerika Ligi Takımlarından:Rebirth eSports, Last Kings, Kaos Latin Gamers, Furious Gaming, Bencheados, Isurus Gaming
Kuzey Latin Amerika Ligi Takımlarından: Revenge eSports, Lyon Gaming, Gaming Gaming, Dash9 Gaming, Havoks Gaming, Meet Your Makers
Rusya Ligi Takımlarından: Team Just , Dolphins of Wall Street, SolarWind, Your Exit, Team Dragon
Brezilya Ligi Takımlarından: CNB e-Sports Club, G3nerationX, INTZ e-Sports, INTZ Red, Kabum Orange, Kabum Black, Keyd Stars, Pain Gaming
Okyanusya Ligi Takımlarından: Absolute, Sin Gaming
Şampiyon Dengelemeleri
Jinx
Değiştir (Q)
Saldırı hızı bonusu %30/40/50/60/70 + (%0/2/4/6/8/10/15/20/25/30/35/40/45/50/55/60/65/70 [şampiyon seviyesine göre]) olarak değiştirildi. Eskiden bu değer %30/55/80/105/130’du.
Bu durum Jinx’in oyunun erken vakitlerindeki gücünü düşürürken geç vakitlerindeki gücünü ise pek değiştirmiyor.
Karma
Güçlenen Ateş (Pasif)
İsabet eden yetenekler Karma’nın bekleme süresini 2/2.5/3 saniye (1/7/13. seviyelerde) düşürür. (Eskiden bu değer tüm seviyelerde 2’ydi.)
Karma’nın rakiplere yaptığı düz vuruşlar, bekleme süresini 1/1.25/1.5 (1/7/13. seviyelerde) saniye azaltır. (Eskiden bu değer tüm seviyelerde 1’di.)
Değişmez Karar (W)
Yetenek Gücü çarpanı %90 olarak değiştirildi. (Eskiden bu değer %60’tı)
Arık şampiyonların yanı sıra yaratıkları da hedefleyebilir.
Mantra Avantajı – Yenilenme (Mantra + W)
Artık ek hasar vermiyor. (Eskiden bu değer 75/150/225/300 + %60 Yetenek Gücüydü.)
Eğer bağ bozulmaz ise yerine mıhlama süresi 0.5/0.75/1/1.25 saniye artar. (Yeni etki)
Esin (E)
Bekleme süresi 10/9/8/7/6 olarak değiştirildi. (Eskiden bu değer tüm seviyelerde 10’du.)
Mana bedeli 60/65/70/75/80 olarak değiştirildi. (Eskiden bu değer 60/70/80/90/100’dü.)
Kalkan değeri 80/110/140/170/200 olarak değiştirildi. (Eskiden bu değer 80/120/160/200/240’tı.)
Mantra Avantajı – Direniş (Mantra + E)
Artık ek hasar vermiyor. (Eskiden bu değer 60/140/220/300 +%60 Yetenek Gücüydü.)
Artık ekstradan verdiği kalkan miktarı 30/90/150/210 (+ %33 Yetenek Gücü) olarak belirlendi.
Karma’nın verdiği alan etkili kalkan değeri, yeteneği kullandığı kişinin kalkan değerinin yarısı olarak değiştirildi. (Eskiden bu değer 30/70/100/150’ydi)
Sejuani’nin bir sonraki normal saldırısı, hedefinin yakınındaki rakipleri de etkiler. Etkilenen tüm birimler, kendi azami Can değerlerinin %4/4.5/5/5.5/6 kadarı hasar alır. (Eskiden bu değer %4/5.5/7/8.5/10’du.)
Topuzun salınım anında vurduğu hasara eklenen ilave can yüzdesi %4/5/6/7/8 olarak değiştirildi. (Eskiden bu değer %4/6/8/10/12’ydi.)
Eşya Dengelemeleri
Kızgın Buhurdanlık
Eşyanın özel pasifi’nin etki süresi 6 saniye olarak değiştirildi. (Eskiden bu değer 10’du.)
Kabiliyet Dengelemeleri
Haydut
Rakibe yapılan her düz vuruş, artık +3 Altın veriyor. Bu değer yakın dövüş şampiyonları için +8 Altın.
Açık Zihin
İşlevsel kabiliyet ağacındaki Meditasyon ile yer değiştirdi.
Verdiği mana miktarı 20/50/75/100 olarak değiştirildi. (Eskiden bu değer %2/3.5/5’ti.)
Meditasyon
İşlevsel kabiliyet ağacındaki Açık Zihin ile yer değiştirdi.
Artık her 5 saniyede bir kayıp mananın %0.5/1/1.5’ini yeniler. (Eskiden bu değer 1/2/3’tü.)
Zeka
Bekleme Süresinde %2/3.5/5 azalma sağlar ve Etkinleştirilen Eşyaların bekleme süresini %8/14/20 düşürür. (Eskiden bu değer Etkinleştirilen Eşyaların bekleme süresini %4/7/10’du.)
İlham
“Daha yüksek seviyedeki bir dost şampiyona yakınken her 10 saniyede bir artık 5/10” olarak değiştirildi. (Eskiden bu değer 10/20’ydi.)
Gezgin
“Çatışma dışında 20 hareket hızı” olarak değiştirildi. (Eskiden bu değer %5’ti.)
Sihirdar Büyü Dengelemeleri
Tuttur/Fırla
Menzili 1600 olarak değiştirildi. (Eskiden bu değer 2500’dü.)
Bekleme süresi 40 saniye olarak değiştirildi. (Eskiden bu değer 20 saniyeydi,)
Toplam hasarı 25/75 olarak değiştirildi. (Eskiden bu değer 50/50 olarak bölünüyordu.)