GameXNow
GameX Dijital Eğlence ve Oyun Fuarı'nın resmi oyun haber sitesi!
League of Legends’a yeni eklenen 3.13 Yaması ile ilgili detaylı bir açıklama yapıldı. League of Legends’ın resmi sitesinden yapılan açıklamada, yeni sezon hakkında fazla bilgi verilmezken, 3.13 Yaması ile birlikte şampiyonlar üzerinde yapılan değişiklerden, sıralamaya göre yeni sezonda neler olacağına kadar açıklamalar mevcut.
PvP.net Sunucusu / İstemci
Arkadaş Listesi
Oyun Arayüzü
Saldırı Hızı yavaşlatmaları
Özet: Saldırı Hızı yavaşlatmaları (Örn: Nasus’un Çürü yeteneği), bir hareket kısıtlama etkisiyle birlikte gerçekleşmiyorsa arındır büyüsüne veya başka zayıflatma kaldıran yeteneklerden etkilenmiyordu. Artık tüm saldırı hızı yavaşlatmaları arındır ile kaldırılabiliyor ve hareket hızı azaltma etkileri ile aynı muameleyi görüyor.
Açıklama: Saldırı hızı azaltan yetenekleri güncellemekteki amacımız, zayıflatma etkisi kaldırmaya dayalı oyunları daha tutarlı hale getirmek. İster hareket, ister saldırı hızı olsun; özünde tüm yavaşlatma etkilerine aynı muameleyi yapmak istiyoruz.
Ultilerinde atılma olan şampiyonlar
Özet: Aşağıdaki şampiyonlar yere mıhlayan veya sersemleten kitle kontrol etkilerinden artık ileri atılma hareketini tamamladıktan sonra etkilenecek. Büyüleri durdurulamayacak; ancak şampiyon yeteneğini kullanırken yapılan çoğu kitle kontrol etkisi, büyü tamamlandıktan sonra devreye girecek. Kitle kontrol süresi, şampiyon atıldığı sırada geri sayacak.
Açıklama: Ultilerinde uzun menzilli atılma yapabilen şampiyonların, atılma hareketini tamamladıktan sonra yerine mıhlama veya sersemletme gibi belli kitle kontrol etkilerinden etkilenmesini sağlayarak, onlara karşı yeni oynanış imkânları eklemek istiyoruz. Şimdi bir şampiyon ultisinin atılma hareketinin ortasında bir rakip yere mıhlama etkisi gerçekleştirirse, ulti atan şampiyon yeteneğini tamamlayacak ama sonunda yerine mıhlanacak.
Görünmez Şampiyonlar
Özet: Kan Kuyusu’nun pasif saldırı hızı bonusu artık karakter seviyesi ile birlikte artıyor (ilk seviyelerde düşürüldü, en üst seviyede yükseltildi). Azap Kılıcı’nın hasarı azaltıldı (daha düşük seviyelerde eşit, en üst seviyelerde azaltıldı).
Açıklama: Hem sağlam tank özelliğine sahip olup hem de hatırı sayılır hasar verebilen bir şampiyona karşı oynamak oldukça sıkıntı verici olabiliyor; o nedenle Aatrox’un yapısından gelen hasarın bir kısmını azaltıyoruz. Bu değişiklikle, Aatrox hasar için eşya almak zorunda kalacak ve aynı anda hem tanklayıp hem de rakipleri perişan etmesi eskisi kadar kolay olmayacak.
Kan Kuyusu
Azap Kılıcı
Özet: Ayartan Öpücük’ün mana bedeli tüm seviyelerde sabit bir miktar olarak değiştirildi; ancak artık Ahri’nin Ayartan Öpücük etkisindeki bir hedefe verdiği büyü hasarını arttırıyor. Öz Hırsızı artık doğrudan can emme yerine Ahri’nin pasifiyle gelişen büyüleri ile vurduğu rakip sayısına bağlı olarak belli bir miktar iyileşmesini sağlayacak. Tilki Ateşi, birden fazla tilki ateşiyle vurulan hedeflere daha az hasar veriyor. Ruh Saldırısı’nın taban hasarı ve Yetenek Gücü (YG) değerleri biraz düşürüldü.
Açıklama: Çok yönlülüğü ve güvenilirliği göz önüne alındığında, Ahri’nin pek çok güçlü ve bir iki zayıf yanı var; bu nedenle güvenli bir mesafeden rakipleri üzerinde yoğun baskı kurabiliyor. Ahri’nin kuvvetli yanları, şu anda olduğundan daha açık tanımlanmalı. Bu değişiklikler, Ahri oyuncularına (ve rakiplerine), iyi Ahri ile harika Ahri arasındaki farkları netleştirecek fırsatlar tanıyacak. Odaklandığımız ana noktalar:
Öz Hırsızı
Tilki-Ateşi
Ayartan Öpücük
Ruh Saldırısı
Özet: Corki’nin taban saldırı gücü düşürüldü. Füze Salvosu’nun taban hasarı ilk kademelerde düşürüldü ve füze atışları arasındaki bekleme süresi arttırıldı. Ayrıca, füze atışları arasındaki bekleme süresi artık bekleme süresini azaltma etkileriyle azaltılamayacak; ancak bekleme süresinde azalma, füze cephanesi kazanma hızınızı etkilemeye devam edecek.
Açıklama: Üçlü Kuvvet ile Corki’ye verdiğimiz yolu genel anlamda seviyoruz; ancak şu an karşısında durulamayacak kadar boğucu. Bazı alanlarda sahip olduğu aşırı gücü azaltarak, onu benzer büyülere sahip Saldırı Gücü Taşıyıcıları (SGT) ile aynı düzeye çekmeyi amaçlıyoruz. Sonuçta, Füze Salvosu bir ani hasar kaynağı yerine güçlü bir kalıcı hasar aracı olmalı.
Genel
Füze Salvosu
Özet: Deniztaşı Zıpkın’ın aktif yetenek gücü oranı büyük ölçüde düşürüldü.
Açıklama: Fizz’in oyunun ileri safhalarında verdiği hasarı düşürerek, oyun sonu çatışmalarında hedefleri katletmek için ultisini başarılı bir şekilde kullanmaya veya bekleme süresi dolana kadar rakibi oyalamanın yolunu bulmaya daha çok ihtiyaç duymasını istiyoruz.
Oyunbaz / Düzenbaz
Deniztaşı Zıpkın
Özet: Heimerdinger’ın yetenek seti bu yamayla önemli ölçüde yenileniyor. Tekmaturji Tamir Robotları artık dost taretler üzerinde çalışmıyor. H-28G Evrim Taretleri artık normal saldırılarına ek olarak her on iki saniyede bir bir hat üzerinde ışın yolluyor. Ek olarak, H-28G Evrim Tareti, Heimerdinger’ın bölgeden ayrılması halinde bir süre sonra kapanıyor. Hextech Mikro-Roketler de yenilenerek, imlece doğru yol alan ve sonra da etrafa dağılan bir roket salvosu yapar oldu. Birden fazla roketle vurulan rakipler, ilave roketlerden daha az hasar alıyor. CH-1 Elektron Bombası artık bir eğri üzerinde yol alıyor.
GELİŞTİR!!! Heimerdinger’ın bir sonraki büyüsünü bedelsiz yapmayı sağlarken, ilave etkiler kazandırıyor. H-28G Evrim Tareti geliştirildiğinde dev bir H-28Q Doruk Tareti’ne dönüşerek, daha düşük ışın bekleme süresi ile daha yüksek hasar veriyor. Hextech Mikro-Roketler geliştirildiğinde ise Hextech Füze Sürüsü’ne dönüşerek, Heimerdinger’ın çarptığında hasar veren dört roket dalgası yollamasını sağlıyor. Son olarak, CH-1 Elektron Bombası geliştirilerek bir CH-3X Şimşek Bombası’na dönüşüyor ve üç kez sektikten (hasar verip her sekişinde sersemletme etkisi uyguladıktan) sonra kayboluyor.
Açıklama: Heimerdinger yeni oyuncaklar getirmiş! Amacımız, Heimerdinger’ı yetenek kullanımı ve ideal yapılandırma bakımından farklı kılmak. Bir başka deyişle, Heimerdinger oynama deneyimini, Heimer’ın her bir yeteneğini kendine özgü oynanış ve etkileşime sahip olacak şekilde değiştirdik –her bir yeteneğin kullanırken oyuncuların dikkatli düşünmeleri gerekecek. Taretleri hazırlayın!
Passive: Tekmaturji Tamir Robotları
H-28G Evrim Tareti
Hextech Mikro-Roketler
CH-1 Elektron Bombası
GELİŞTİR!!!
Özet: Değiştir!’in Makineli saldırı hızı bonusu ilk kademelerde azaltıldı. Cızzt!’ın taban hasarı ilk kademelerde düşürüldü ve mana bedeli biraz yükseltildi. Cızzt ayrıca artık görünmez birimleri ortaya çıkarmıyor.
Açıklama: Her ne kadar Jinx’in yetenek seti oyunun ortalarında ve sonlarında pek çok zayıf noktaya sahipse de, başlardaki gücü ile oyun boyunca güç dengesini etkilediğini düşünüyoruz. Burada amacımız, Jinx’in başlardaki hasar potansiyelini dengeleyerek oyun sonu etkilerini en aza indirmek.
Değiştir! – Makineli
Cızzt!
Özet: Hiçlik Küresi’nin mana bedeli ve hasarı ileri seviyelerde azaltıldı. Hiçlik Küresi’nin susturma süresi düşük seviyelerde arttırıldı ama en üst seviyede biraz azaltıldı. Boşluk Geçişi’nin taban hasarı ve yük başına ek hasarı arttırıldı; ek olarak yük başına küçük bir Yetenek Gücü (YG) oranı eklendi. Ek olarak, Boşluk Geçişi artık bir rakip şampiyona hasar verdiğinde toplam mana bedelinin %50’sini geri veriyor. Son olarak, Kassadin artık seviye başına büyü direnci kazanmıyor.
Açıklama: Şu an Kassadin’in, özellikle de öndeyse koridor evresini geçtiğinde fazla güvenli olduğunu düşünüyoruz. Hiçlik Küresi ve Güç Darbesi ile uzaktan sürekli olarak yüksek hasar verirken, Boşluk Geçişi ile sağ salim kaçabiliyor. Bu değişiklikler, Kassadin’in Boşluk Geçişi’ni verdiği hasarın önemli bir parçası olarak kullanmasını sağlamanın yanı sıra, rakiplere yaptığı hataları daha iyi değerlendirme fırsatı veriyor.
Genel
Hiçlik Küresi
Boşluk Geçişi
Özet: Morgana’nın saldırı menzili, taban saldırı hızı ve temel saldırı animasyonu geliştirildi. Zulüm Toprağı artık saniye başına saniye başına büyü direnci azaltmıyor, onun yerine rakibin eksik can değerine bağlı olarak ilave hasar veriyor. Morgana toplamda hemen hemen aynı hasarı veriyor; ancak Zulüm Toprağı’nın işleyişinden kaynaklanan bir miktar değişiklik söz konusu.
Açıklama: Bu değişiklik, Karanlık Esaret kullanımında sürekli saldırgan davranmasını ödüllendirerek Morgana’yı ve Zulüm Toprağı’nı modernize ediyor. Morgana’nın Zulüm Toprağı’nın büyü direnci azaltma özelliğini kullanarak Karanlık Esaret’in daha fazla hasar vermesini sağladığı “ideal” kombosu yerine, Karanlık Esaret ve Zulüm Toprağı’nı kullandığı standart hasar kombosunu güçlendirmek.
Genel
Zulüm Toprağı
Özet: Balta Fırlat’ın yavaşlatma süresi arttırıldı ve mana bedeli sabitlendi. Hırçın Saldırı düşük seviyelerde daha çok saldırı hızı veriyor. Pervasız Vuruş kullanıldığında Olaf’a biraz daha az hasar veriyor.
Açıklama: Olaf üzerinde yaptığımız ilk yenileme çalışmasında fazla temkinliydik; bu da ayarlamaları, yetersiz kılmakla birlikte, Olaf’ı yıpranmış bir ihtiyar olmaktan kurtardı. Gel gelelim, eski sorunlarından bazılarını çözmüş olmakla beraber, yetenek setini dengelerken biraz daha iddialı olabileceğimizi düşünüyoruz. Bu değişiklikler, Olaf’ın beceri atışlarını düzgün yaparken rakiplerine daha iyi yapışmasına ve bunun karşılığında ortama girdiğinde milletin canına daha iyi okumasına olanak vermeyi amaçlıyor.
Balta Fırlat
Hırçın Saldırı
Pervasız Vuruş
Genel
Özet: Sivir görsel açıdan güncellendi! Sivir’in Seken Atış yeteneği artık gerçekleştirildikten sonraki üç saldırı boyunca aktif olacak ve her saldırı vuracağı yeni hedefler bulduğu sürece sekmeye devam edecek (aynı hedefe asla iki kez vurmayacak). Ayrıca, seken bir atış tarafından vurulan hedefler, sabit bir hasar yüzdesi alacak. Büyü Kalkanı artık mana harcamıyor. Av Peşinde’nin gerçekleştirilme süresi kaldırıldı; ancak artık sabit bir ilave saldırı hızı haresi vermiyor. Av Peşinde’nin artık verdiği büyük hareket hızı takviyesi, azalarak daha küçük ve daha uzun süren bir hareket hızı takviyesine dönüşüyor. Av Peşinde ayrıca Sivir Seken Atış’ı etkinleştirdiğinde pasif bir saldırı hızı bonusu sağlıyor. Son olarak, Sivir artık ağır çekimde koşmuyor (hareket hızı etkilenmedi).
Açıklama: Sivir’i güncellerken, onu sıradan bir Nişancı haline getirmekten kaçındık. Onun yerine Sivir’in eşsiz özelliklerini vurgulamak istedik; Seken Atış’la verdiği yüksek miktarda alan etkili hasar ve Av Peşinde’nin takıma sağladığı büyük hareket desteği gibi. Buradaki hedefimiz, azılı Sivir oyuncularının temel oynanış mekaniklerinin zevkini hâlâ çıkarmasını sağlarken, Sivir’i modern oynanış standartlarımıza ve estetik anlayışımıza getirmek.
Genel
Seken Atış
Büyü Kalkanı
Av Peşinde
Özet: Canlı Gölge ve Ölüm İşareti’nin gerçekleştirme hazırlık süreleri arttırıldı. Ölüm İşareti artık gölgeyi hedefin arkasında değil, Zed’in başlangıç konumunda oluşturuyor. Ölüm İşaretinin gölgeleri daha uzun süre kalıyor ve Zed her mesafeden gölgeleriyle yer değiştirebiliyor.
Açıklama: Zed bir süredir denge konusunda, özellikle rekabet düzeyinde oldukça sıkıntı yaratıyordu. Zed’in mevcut oynama alışkanlıkları -oyuncu için memnuniyet verici olsa da- o kadar hızlı uygulanabiliyor ki rakiplere tepki verecek zaman neredeyse hiç kalmıyor. Şu anki haliyle Ölüm İşareti, Zed’in oynanışında önceden çok az uygulama gerektirecek hale getiriyor. Zed’de istediğimiz oyun şekli, ağırlıklı olarak gölgelerinin yönlendirilmesine odaklandığından, Zed’in hedeflerini katletmek için yeteneklerini nasıl kullanacağını düşünmeye zorlamak istiyoruz.
Canlı Gölge
Ölüm İşareti
Özet: Kısa Fitil’in hasarını biraz arttırdık. Seksek Bomba artık azami menzilin dışındaki hedeflere atılabiliyor; ancak sadece ayarlanmış mesafeyi kat ediyor. Patlayıcı Lokumu’nun yarıçapı arttırıldı. Sihirmayın Tarlası da Cehennem Bombası da minyonlara karşı daha etkili; minyonların Sihirmayın Tarlası’ndan aldıkları hasar artık azalmıyor; Cehennem Bombası ise minyonlara iki kat hasar veriyor.
Açıklama: Ziggs’i genel işlevsellik açısından geliştirirken, iten/itmeye karşılık veren bir şampiyon olarak yerini daha da sağlamlaştırmak istedik. Bomba geliyor!
Kısa Fitil
Seksek Bomba
Patlayıcı Lokumu
Sihirmayın Tarlası
Cehennem Bombası
Özet: Ölümcül Fide’nin hasarı toplamda azaltıldı ama Zyra’nın YG oranı arttırıldı. Aşırı Büyüme ile ortaya çıkan bitkilerin taban hasar değerleri düşük seviyelerde azaltıldı; ancak daha sonra arttırıldı. Ayrıca tohum dönüşümü/öfkeli bitkileri daha içgüdüsel hale getirerek Zyra’nın genel atmosferini geliştirdik.
Açıklama: Genel stratejimiz Zyra’nın ilk seviyelerdeki dürtme hasarını azaltıp, toplam gücünü düşürürken, tohumlarıyla akıcı kombolar yapabilmesini sağlamak. Ayrıca, YG oranlarını arttırırken büyülerinin taban hasarını azaltmak, büyücü olarak yapabileceklerine zarar vermeden destek şampiyonu olarak gücünü azaltmayı hedefliyor.
Ölümcül Fide
Aşırı Büyüme
Boğardikenler
Açıklama: Bu değişiklik, Jarvan’ın Demacia Sancağı / Ejderha Saldırısı kombosunu daha isabetli kullanırken, komboyu savuşturmak isteyen rakiplere nefes alma fırsatı veriyor.
Ejderha Saldırısı / Demacia Sancağı
Hiçliğin Dikenleri – Gelişmiş Diken Dizisi
Açıklama: Başlangıçta YG Yi’nin koridorlarda kurduğu baskı ya da Meditasyon’un bir çatışmada birkaç kez yenilenmesi gibi ihtimaller bizi endişelendiriyordu; ancak Meditasyon’un mana bedeli artışının bu derece yüksek olmasının esas nedeni artık yok.
Alfa Saldırısı
Meditasyon
Sömürü Darbesi
Açıklama: Rengar’ın sıçrayarak görünmezlikten çıkması, hedefi fazlasıyla gafil avlıyor; o yüzden hedefe karşı koyma fırsatı tanımak adına sıçrayışının ortasında değil, başlangıcında görünür olmasını sağladık.
Av Heyecanı
Açıklama: Gölge Fırlayışı, büyünün isabet ettirilmesini daha insaflı kılmayacak kadar büyük bir başlangıç ve bitiş yarıçapına sahip. Artık bunun gerekli olduğuna inanmıyoruz.
Gölge Fırlayışı
Açıklama: Leşçil Yenilenme’yi, Swain’in zaten gayet iyi olduğu oyun safhalarını fazla etkilemeden gücünü arttırmaya yarayacak bir fırsat olarak gördük.
Leşçil Yenilenme
Özet: Syndra’nın yeteneklerinde kullanılırlık açısından bir dizi geliştirme yapıldı. Zayıflara Acıma artık bir Karanlık Küre’nin gideceği yeri gösteriyor; Güç Patlaması ise kaç Karanlık Küre’nin fırlatılacağını gösteriyor.
Zayıflara Acıma
Sınır Tanımaz
Tehlikeli Tuzak
Genel
Açıklama: Tryndamere’in haritanın genelindeki hareket kabiliyetini bütün gün güle oynaya ayrık ittirme yapması daha zor olacak şekilde azaltmaya çalışıyoruz; ancak bunu takım çatışmalarındaki harekek kabiliyetine zarar vermeden yapacağız.
Biçerdöner
Kan Vebası
Açıklama: Mana bedeli yüksek ultiler konusundaki fikrimizi tekrar değerlendirerek, ulti yeteneklerinin mana bedelinden çok bekleme süresiyle belirlenmesine karar verdik. Her ulti için tek tek açıklama yazmak yerine, hepsine bir bölüm ayırdık.
Büyülü Kristal Ok
Güneş Patlaması
Dilek
Musibet Zinciri
Kaos Fırtınası
Açıklama: Müsabaka sezonunun sonuna yaklaşırken, Uğursuz Koruluk nihayet betadan çıkmaya hazır! Bu, tasarımın biteceği anlamına gelmiyor – şampiyon dengelemesi, sistem değişiklikleri ve belki de bir iki yeni eşyayla devam edeceğiz!
Aşağıdaki değişiklikler sadece Kristal Kayalık için geçerlidir
(Kristal Kayalık) Haritaya Özel Değişiklik: Kendini İyileştirme Kısıtlaması
Açıklama: Dominion, bu iyileştirme kısıtlamasının ardındaki aşırı savunmada kalmayı önleme niyetinin işe yaramayacağı şekilde gelişti. Bu kısıtlama artık sadece can yenilemeye veya iyileşmeye bel bağlayan şampiyonları kötü etkiliyor; o nedenle bunu kaldırıyoruz.
(Kristal Kayalık) Haritaya Özel Değişiklik: Hız Mabedi Güçlendirmeleri
Açıklama: Hız mabedi güçlendirmesinin önceki hali, alt koridora baskın yapan oyuncuların Hayalet hareket hızıyla gelip, totemsiz bir haritada baskın yiyenin karşılık verme fırsatı bulamamasına yol açıyordu. Bu değişiklikle alt koridordaki baskının bir kısmını hafifletip, koridoru sürekli baskı altında tutmak isteyen takımların daha çok çalışmasını sağlamak istiyoruz.
Teemo
Aşağıdaki değişiklikler sadece Kristal Kayalık, Sonsuz Uçurum ve Uğursuz Koruluk için geçerlidir
Grez’in Hayalet Feneri
Özet: Grez’in Hayalet Feneri’nin birleştirme bedeli arttırıldı ve hasarı biraz azaltıldı. Aktif özelliğinin görüş süresi, gerçekleştirme menzili ve tozdan çıkan şampiyonların görünür kalma süresi önemli ölçüde azaltıldı.
Açıklama: Bu eşya, sağladığı avantajlara göre çok ucuzdu; bu değişiklikler, bedel ve işlevsellik açısından görüş sağlayan diğer eşyalarla aynı düzeye gelmesini sağlayacak.
Işıkgetiren
Özet: Işıkgetiren’in bedeli arttırılıyor (bunun nedeni kısmen Grez’in Hayalet Feneri’nin bedelinin yükselmesi) ve hasar değerinin azaltılması karşılığında ilave savunma nitelikleri (can/ zırh/ can çalma) elde ediyor. Aktif özelliğinin görüş süresi, gerçekleştirme menzili ve tozdan çıkan şampiyonların görünür kalma süresi önemli ölçüde azaltıldı.
Açıklama: Işıkgetiren belli bir boşluğu dolduran bir eşya ve öyle de kalacak; ancak bu değişiklikler, daha fazla şampiyon tarafından kullanılmasını sağlayacak.
Hextech Tarayıcı
Özet: Hextech Tarayıcı artık Alazcevher ve Şeytani Külliyat’tan yapılıyor. Toplam bedel arttı ve çoğu nitelik düşürüldü (can/ YG). Hareket hızı bonusu kaldırıldı ve bekleme süresinde azalma arttırıldı. Aktif özelliğinin görüş süresi, gerçekleştirme menzili ve tozdan çıkan şampiyonların görünür kalma süresi önemli ölçüde azaltıldı.
Açıklama: Hextech Tarayıcı, Uğursuz Koruluk / Dominion’un başlıca eşyalarından biri; bu özelliği değiştirmek istemiyoruz ama niteliklerini düşürüp hareket hızı bonusunu kaldırarak daha az çekici hale getirmeyi amaçlıyoruz. Ayrıca bekleme süresinde azalma takviyesi vererek, YG eşya yapılandırmayla ilgili bazı sorunları gidermeyi amaçlıyoruz.
Kanlı Kılıç
Açıklama: 50 Saldırı Gücü veren bu eşya, işlevine göre fazla hesaplıydı. Niteliklerin bir kısmını düşürdük ve bedelini yükselterek bu eşyayı daha mantıklı bir seviyeye çektik.
Soytarı Kutusu
Aşağıdaki değişiklikler sadece Uğursuz Koruluk ve Sonsuz Uçurum için geçerlidir
Genel
Siyahateş Meşalesi
Özet: Siyahateş Meşalesi daha yüksek toplam bedel ve büyü hasarı yükselten aktifinin daha kısa sürmesi karşılığında ek hareket hızı elde etti.
Açıklama: Siyahateş Meşalesi, Hextech Tarayıcı’da olan hareket hızı bonusunu alıyor; YG kullanan herkes kolayca erişilebilen bir hareket hızı eşyası kullanıyor olmasa da, YG büyücülerin Uğursuz Koruluk ve Sonsuz Uçurum gibi daha küçük haritalarda böyle bir eşyaya sahip olması gerektiğini düşündük.
İkiz Gölge
Özet: İkiz Gölge’nin toplam bedeli düşürüldü ve aktif özelliğinin bekleme süresi gözle görülür derecede azaltıldı; ancak ek yetenek gücü ve büyü direnci düşürülüyor.
Açıklama: İkiz Gölge, totemsiz haritalarda harika bir eşya; ama bekleme süresinin çok uzun olması, gerçekten işe yaramasını kısıtlıyordu. Daha kolay alınabilmesi için ucuzlatıldı; ancak nitelikleri, yeni bedele uyacak şekilde değiştirildi.
Aşağıdaki değişiklikler sadece bot oyun modları için geçerlidir
GameXNow web sitesi GameX Uluslararası Dijital Oyun ve Eğlence Fuarı‘nı düzenleyen Rönesans Fuarcılık ve Yayıncılık AŞ‘nin resmi dijital medya portalıdır.