League of Legends 4.1 yenilikleri

Yama İçeriği

[one_half]

[/one_half]
[one_half_last]

[/one_half_last]





 

“Merhaba Sihirdarlar,

2014’ün ilk yaması ile karşınızdayız! Yeni bir seneye girmiş olmamızdan dolayı yama numaralandırmasını 3.x’ten 4.x’e geçiriyoruz. Bunun haricinde yeni sezon için öngördüğümüz genel tasarım yaklaşımımızda bir değişiklik olmadı. Sezon öncesi dönem ile birlikte evrimini sürdüren oyunun hal ve gidişatını yakından gözlemlemeye devam ediyoruz. Yeni yama da bu yönde atılan adımlardan bir başkası.

4.1 yamasının genel teması, daha ziyade yapılan rötüş ve ayarlar. Shyvana, Riven ve Annie gibi aykırılıkların bir kısmını daha düzlüğe çıkarma sürecindeyiz. Bununla birlike, artık taşlar yerine oturmaya başladığına göre şimdi bazı eşyaları (orman eşyalarından Ruh ve Tin serisi, mesela) ve sistemleri (2’ye 1 koridor değiştirme) yenileme işine tekrardan bir göz atabiliriz. Yama notlarına geçelim şimdi!”


Lig Sistemi

“2014 dereceli sezonu sıfırlaması önümüzdeki bir kaç gün içerisinde gerçekleşecek. Sıfırlama sonrasında yama notlarında yapılan tüm değişikleri listeleyeceğiz.”

Başa dön


Görüş Mekaniği Değişiklikleri

“Bu değişiklikleri ilk başta fark edemeyebilirsiniz; ancak görüş, zaman içerisinde daha dinamik ve tepkisel hale geldikçe aradaki olumlu farkları göreceksiniz. Bu değişikler, 2014 yılı içerisinde daha büyük meseleleri ele alırken görüş konusunda daha fazla şey yapmamıza imkan veriyor. Şimdilik güncelleme takvimi hususunda kesin bir söz veremiyoruz, ama aradaki farkı ileride rahatlıkla göreceğinizi umuyoruz.”

  • Oyun içi görüş sistemi, yetenekler ile etkileşime girdiğinden (Lux’ın Işık Patlaması gibi) artık daha tepkisel ve dinamik
  • Totem temizleme yetenekleri tarafından devre dışı bırakılan totemler savaş sisini geri karartacak.
  • Şampiyonlar savaş sisi içinde bir yetenek kullandığında yapılan atışlar artık daha hızlı görünecek

Başa dön


Şampiyonlar

AniviaAnivia

Özet: Anivia’nın normal saldırısının atış hızını arttırıp, Buz Kütlesi ile Buz Duvarı’nın mana bedelini düşürdük. Ultisi, Buzul Fırtınası ise Anivia menzilden çıkacak olursa onu uyaracak.

“Modernizasyon” olarak adlandırdığımız bu tür değişiklikler ile şampiyonları oyunun güncel haline ayak uyduracak seviyeye getiriyoruz. Bunun için genelde mana bedeli değişimlerine gidiyoruz (en çok da bedeli düşürüyoruz), ama oynanabilirlik için yapılan iyileştirmeler de olabiliyor. Mesela, menzil göstergeleri veya oynanış iyileştirmeleri.

Genel

  • Normal saldırı atış hızı 1100’den 1400’e çıkarıldı

Q – Buz Kütlesi

  • Mana bedeli 80/100/120/140/160’dan 80/90/100/110/120’ye düşürüldü

W – Buz Duvarı

  • Mana bedeli 70/90/110/130/150’den tüm kademeler için 70’e düşürüldü

R – Buzul Fırtınası

  • Ultisinin azami menziline yaklaştığında Anivia’nın üzerinde sadece Anivia’yı oynayan sihirdarın görebileceği bir uyarı parçacığı beliriyor

AniviaAnnie

Özet: Kundakçı’nın sersemletme süresi düşük seviyelerde artık daha kısa, ama bunu dengelemek üzere Çağır: Tibbers’ın bekleme süresi yüksek seviyelerde azaltıldı.

1. seviyedeki sersemletme süresinin uzunluğu yüzünden oyun başlarında Annie’ye karşı oynamak, işin içine Tibbers girmemiş olsa bile bir hayli korkutucu oluyor. Yapılan değişiklikler ile Annie’nin koridorun karşı tarafındaki rakipleri için oluşturduğu tehdidi biraz azaltarak, daha rahat nefes almalarını sağlamak istedik. Dengelemek için de Tibbers’a oyun sonlarında daha fazla süre tanıdık. Bu şekilde, yeteneklerini tırpanlamadan Annie’nin gücünü biraz azalttık.

Pasif – Kundakçı

  • Sersemletme süresi daha önce tüm seviyelerde 1,75 saniye artarken, artık 1/6/11. seviyelerde 1,25/1,5/1,75 saniye şeklinde artış gösteriyor

R – Çağır: Tibbers

  • Bekleme süresi tüm kademelerde 120 saniyeden 120/100/80’e düşürüldü

AniviaEvelynn

Özet: Nefretin Çivileri’nin saldırı hızını yavaşlattık, Tarumar’ın hasarını büyü yerine fiziksel olarak değiştirdik, bir de Azabın Kucağı artık kalkanı baştan verecek.

Evelynn’in sezon öncesi dönemde edindiği yeni güçler kısmen görüş ve harita kontrol sistemine getirdiğimiz değişikliklerin bir sonucu, ama oyun ortasında Büyü Nüfuzu biriktirebildiği zamanlarda rakip şampiyonları hırpaladığına tanık olduk. Tarumar’ın hasarının fiziksel olarak değişmesi sonucu Evelynn’in tahrip gücü bir miktar azalacak, ancak dikkatimizi aslen Nefretin Çivileri değişikliğine verdik. Atış hızını azaltmamız sonucu Evelynn’in kurbanları onu uzakta tutabilirse, (bilhassa çivilerinin menzili dışına çıkartabilecek hızlı çizmelere sahip olanlar) emeklerinin karşılığını alacaklar. Ayrıca, Azabın Kucağı’nın tepki süresini de düzelttik. Evelynn’in yeteneği kullandıktan sonra kalkan çıkmadan ölmesi hiç hoş olmuyordu.

Q – Nefretin Çivileri

  • Atış hızı 2000’den 1250’ye düşürüldü

E – Tarumar

  • Verilen hasar, büyü yerine fiziksel olarak değiştirildi

R – Azabın Kucağı

  • Artık yeteneği kullanır kullanmaz kalkan çıkıyor, önceden ultiyi kullanmasının üzerinden 0,5 saniye geçtikten sonra çıkıyordu

AniviaJanna

Özet: Muson artık etkinleştirildiği anda odaklanmaya başlıyor, odaklanma süresi de kısaltıldı. Muson’un saniye başına iyileştirmesi ile toplam iyileştirme miktarını da arttırıyoruz.

Janna’nın görünmez gücünün büyük bir kısmını kaldırmış olduğumuzdan, artık maharetlerinden bazılarını güçlendirebiliriz. Muson, tüm gözlerin üzerinde olduğu ve Janna’nın yıldızının parladığı anlardan birisi, biz de rüzgar ekip fırtına biçelim dedik ve daha fazla iyileştirme potansiyeli ile gecikmesiz kazanımlar vererek güçlendirdik.

R – Muson

  • Artık etkinleştirildiği anda odaklanmaya başlıyor. Önceden 0,25 saniye gerçekleştirme süresi vardı
  • Toplam odaklanma uzunluğu 4 saniyeden 3 saniyeye düşürüldü
  • Saniye başına iyileştirme, 70/110/150 (+0,35 yetenek gücü) yerine 100/150/200 (+0,6 yetenek gücü) olarak değiştirildi
  • Toplam iyileştirme miktarı, 280/440/600 (+1,4 yetenek gücü) yerine 300/450/600 (+1,8 yetenek gücü) olarak değiştirildi

AniviaJinx

Özet: Jinx’in taban can değerini düşürdük ama seviye başına canını arttırdık. Bir de, Patlangaç!’ın infilak süresini standart hale getirdik ve düşük seviyelerde verdiği hasarı azalttık. Küçük bir hatayı da giderdik.

Jinx’in diğer temel güçlerini dikkate alarak, oyun başındaki koridor tutma gücünü bir miktar azaltmaya bakıyoruz.

Patlangıç!’ın infilak etme süresi biraz uzadı, düşük seviyelerde de daha az hasar veriyor. Yine de, hareket bazlı yetenekler kullanarak onu atlatabilecek şampiyonlara (Vi, Lee Sin vb.) karşı artan güveni Jinx’i heyecanlandırmaya yeter.

Genel

  • Taban canı 500’den 462’ye düşürüldü
  • Seviye başına can 80’den 82’ye çıkarıldı

E – Patlangaç!

  • Patlama süresi 0,5 ila 0,74 saniye yerine, standart olarak 0,7 saniyeye getirildi
  • Şampiyonlar atılarak üzerinden geçtiğinde kimi zaman Patlangaç!’ın faaliyete geçmesini önleyen bir hata giderildi
  • Düşük seviyelerde verilen hasar 100/150/200/250/300’den 80/135/190/245/300’e düşürüldü

AniviaNasus

Özet: Çürü’nün menzilini kısaltıyoruz, Kumların Hiddeti aracılığı ile Çürü ve Ruh Ateşi’nin menzilini arttıran özelliği de kaldırıyoruz.

Nasus’un gücünü bir miktar hafifletmeyi, ama temel kabiliyetlerinin olduğu yerde kalmasını istiyoruz. Çürü’nün kullanım menzilinin kısaltılması ile Çürü’ye Kumların Hiddeti ile gelen ilave kullanım menzilinin kaldırılması, Nasus’un bundan böyle kendini daha iyi konumlandırmasını ve uzun menzilli Çürü ile zayıf rakipleri uzaktan “avlayıp” yemek yerine, kimi Çürü ile hedef alacağı konusunda daha iyi kararlar vermesini zorunlu kılıyor.

W – Çürü

  • Menzili 700’den 600’e kısaltıldı

R – Kumların Hiddeti

  • Artık Çürü ve Ruh Ateşi’nin kullanım menzillerini arttırmıyor

AniviaRengar

Özet: Yabani’de görülen bir dizi hatayı düzelttik ve Savaş Kükremesi’nin ayarları ile biraz oynadık.

Rengar’ın Savaş Kükremesi ile genel dayanıklılığı inanılmaz artıyor, özellikle de oyun ortasında tank olmaktan çıkıp oyun sonlarında görünmez bir yırtıcıya dönüşebildiği için. Bu yamadaki değişiklik Rengar’ın genel dayanıklılığını dengelemek adına getirildi; ama dövüşlerde hayatta kalma kabiliyetini korumak da istiyoruz, haliyle can artışı Rengar’ın canı azaldığında iyi bir seçim olmaya devam edecek. Yabani’deki değişiklik ile Rengar’ın güçlenmiş normal saldırısı altı saniye yerine iki saniye boyunca yapılabilecek.

Q – Yabani

  • Yabani normal saldırı güçlendirmesi (saldırı hızı güçlendirmesi değil) 6 saniyeden 2 saniyeye indirildi
  • Rengar’ın Yabani’yi istenilenden daha sık kullanmasına izin veren birkaç hata giderildi

W – Savaş Kükremesi

  • Güçlenmiş Savaş Kükremesi can iyileştirmesi 40 + (20 x seviye) can yerine, Rengar’ın eksik olan her %1 canı için %1 artan 20 + (10 x seviye) olarak değiştirildi

AniviaRiven

Özet: Riven’ın taban saldırı gücünü düşürdük, ancak bunu dengelemek üzere seviye başına saldırı gücünü arttırdık. Ek olarak, Kırık Kanatlar’ın verdiği hasar düşürüldü ve Yiğitlik kalkanının faaliyet süresi kısaltıldı.

Riven’ın ani hasarı düşük seviyelerde çok yüksekti, biz de kılıcını köreltelim dedik. Kırık Kanatlar’ın ilave SG’den toplam SG’yi arttırması Riven’ın geride olduğunda daha iyi performans göstereceği (çünkü o kadar fazla saf SG alma imkanı olmayacak), ama iyice öndeyken daha kötü olacağı anlamına geliyor. Riven’ın koridor esnekliğini azaltmak adına Yiğitlik’in süresini kısaltıyoruz. Eğer rakibin hasarını karşılamak için Yiğitlik kalkanına başvuracaksa bunu çabucak yapması lazım, yoksa kalkanı kaybeder.

Genel

  • Taban saldırı gücü 56,7’den 54’e düşürüldü
  • Seviye başına saldırı gücü hasarı 2,7’den 3’e çıkarıldı

Q – Kırık Kanatlar

  • Darbe başına hasar, 30/55/80/105/130 (+%70 ilave saldırı gücü) yerine 10/30/50/70/90 (+%40/45/50/55/60 toplam saldırı gücü) olarak değiştirildi

E – Yiğitlik

  • Kalkanın etki süresi 2,5 saniyeden 1,5 saniyeye düşürüldü

AniviaShyvana

Özet: Ateş Burgacı’nın genel hasar değeri ile Alevli Nefes’in düşük seviyelerde verdiği hasarı düşürüyoruz. Ejderin Öfkesi’nde görülen bir hata giderildi, artık verilen hasar ipucunda yazan ile aynı.

Shyvana, tanka yakın eşyalar donansa bile oyun başından ortalarına kadar çok fazla hasar verebiliyor. Shyvana bir anda hem baskı yapmaya, hem dalga temizlemeye, hem de rakipleri üzerinde hasar üstünlüğü kurmaya başlayınca pek hoş olmuyormuş. Oyun başlarındaki zorbalığını kontrol edilebilir hale getirmek için ejder kanını biraz sulandırıyoruz.

W – Ateş Burgacı

  • Saniye başına hasar 25/40/55/70/85’ten 20/35/50/65/80’e düşürüldü
  • Minimum büyü hasarı 75/120/165/210/255’ten 60/105/150/195/240’a düşürüldü
  • Maksimum büyü hasarı 175/280/385/490/595’ten 140/245/350/455/560’a düşürüldü

E – Alevli Nefes

  • Düşük seviyelerde verilen hasar 80/115/150/185/220’den 60/100/140/180/220’ye düşürüldü

R – Ejderin Öfkesi

  • Hasar değeri, 200/300/400 yerine ipucunda yazan değere uyması için 175/300/425 olarak düzeltildi

AniviaThresh

Özet: Karanlık Geçiş’in tıklanabilir bir eşya olduğunu daha belirgin hale getirdik ve kısıtlı bir çarpma etkisi ekledik. Hücre’nin ortaya çıkması için geçen süreyi de azıcık arttırdık.

Thresh’in fenerine çarpma etkisi ekleyerek minyon veya totemlerin üzerini kapatıp, rakiplerin bunları tıklamasına mani olmasını ortadan kaldırdık. Benzer şekilde, bu sayede minyonlar yanlışlıkla fenerin üstüne gelemeyecek ya da rakipler totem kullanarak Thresh’in fenerini bloke edemeyecek. Thresh fenerini attığında yeni çarpma etkisi düştüğü yerdeki birimleri hafifçe itecek, eğer isabet alan birim hareket edemiyorsa (totemler veya şampiyonlar edemez), Thresh’in feneri bu birimlerin hemen yanına inecek ve şampiyonlar doğrudan üzerine çıkamayacak. Rahat rahat tıklayabilirsiniz artık o fenere!

Hücre’nin duvarlarının ortaya çıkmasındaki gecikme, Thresh doğru konumda olduğunda bunun bir tuzağa düşürme yeteneği olduğunu belirginleştirmek için uygulandı. Thresh’in bazen kaçmakta olan bir rakibin peşinden gelip Hücre ile kıstırdığı oluyor, ama doğru konumu ayarlamakla uğraşmadığı için bu gibi durumlarda başarısız olması gerekiyor.

W – Karanlık Geçiş

  • Artık tıklanabilir bir nesne olduğunu yakındaki dostlara işaret eden parçacıklara sahip
  • Fenerin kısıtlı bir çarpma etkisi var artık

R – Hücre

  • Duvarların oluşmasındaki gecikme 0,5 saniyeden 0,75 saniyeye çıkarıldı

AniviaYasuo

Özet: Yasuo’nun genel itibariyle oynanışını rötüşladık ve Çelik Fırtına’yı standart olarak otomatik kullanılacak hale getirdik. Ayrıca, Son Nefes artık kullanıldığında azami miktarda Akış veriyor ve daha kısa bir animasyona sahip.

Yasuo’nun her seviyede nasıl performans gösterdiğini gözlemlemeye devam ediyoruz, bu yamada oynanışı rötüşlamak istedik ve Yasuo geride kaldığı zaman dövüşün seyrini değiştirmesi için Son Nefes’e daha fazla kullanım imkanı sunduk.

Genel

  • Statikk Hançer’in kritik vuruşlarında %10 kritik vuruş hasar azalışı düzgün olarak uygulanıyor artık
  • E-Q kombosunun (Atılgan Kılıç – Çelik Fırtına) işlevi iyileştirildi

Q – Çelik Fırtına

  • Bütün kullanımları varsayılan olarak otomatik kullan yapıldı

W – Rüzgar Duvarı

  • Dost Syndra kürelerini engellemesi düzeltildi

R – Son Nefes

  • Kullanıldığında artık azami Akış veriyor
  • Büyü animasyonu 0,1 saniye kadar kısaltıldı
  • Sıçra kullanarak çekmeye çalışan rakipler tarafından ışınlanması zorlaştırıldı
  • Bekleme süresi aktifken izleyici ve dostları düzgün olarak uyarıyor artık

Başa dön


Küçük Değişiklikler ve Giderilen Hatalar

AniviaCaitlyn

R – Son Koz

  • Son Koz’a ait görsel efektlerin, yapılan atış hedefin ortadan kalkması sonucu yok olsa dahi görünmeye devam etme hatası giderildi. Caitlyn oynayanlar, artık ulti hedefe isabet etmediğinde dahi düzgün görsel geri bildirim alacak.

AniviaDarius

R – Noxus Giyotini

  • Darius’un bir rakibi öldürmesi durumunda Noxus Giyotini’ni yeniden kullanabileceği süre 12 saniyeden 20 saniyeye çıkarıldı

AniviaFiddlesticks

Bu değişikliği biraz daha test ettikten sonra çıkarmayı planlıyorduk ama kazara bu yama ile çıktı, şimdilik geri çekiyoruz.

Q – Dehşet Sal

  • Dehşet Sal’ın rakipleri gelişi güzel yönlere doğru kaçmak yerine düz bir hat üzerinde kaçmasına neden olan bir hata giderildi

AniviaFiora

R – Kılıç Dansı

  • Fiora’nın Kılıç Dansı’nı kullanırken ışınlanabilmesine neden olan bir hata giderildi

AniviaHecarim

W – Dehşetin Ruhu

  • İyileştirilen can miktarı (%10/15/20/25/30), ipucunda belirtilen miktar ile (tüm kademelerde %20) aynı olacak şekilde düzeltildi

AniviaJarvan IV

Pasif – Ordu Marşı

  • Ordu Marşı’nın bazen kuleler üzerinde etkili olmasına neden olan bir hata giderildi

AniviaLux

R – Son Parıltı

  • Bekleme süresi artık kullanıma başladığında değil, yetenek kullanımı bittikten sonra devreye girecek
  • Lux’ın Son Parıltı’yı kullanırken ölmesi halinde artık bekleme süresi devreye girmeyecek

AniviaMalzahar

R – Ölümün Pençesi

  • Artık dost bir birimin etkisi ile (atılma, zıplama vb.) hareket etmekte olan hedefleri durduruyor

AniviaNami

R – Gelgit Dalgası

  • Bekleme süresi artık kullanıma başladığında değil, yetenek kullanımı bittikten sonra devreye girecek
  • Nami’nin Gelgit Dalgası’nı kullanırken ölmesi halinde artık bekleme süresi devreye girmeyecek

AniviaNidalee

W – Vahşi Pusu

  • Nidalee’nin Vahşi Pusu tuzaklarının duvarlara kurulabilmesine neden olan bir hata giderildi
  • Eğer Nidalee bir duvara denk gelecek şekilde tuzak kullanırsa, tuzak Vahşi Pusu’nun azami kullanım menzilinden (900 birim) daha uzağa olmayacak şekilde duvar olmayan en yakın konuma kurulacak

AniviaOlaf

Q – Balta Fırlat

  • Yavaşlatma %35/40/45/50/55’ten %29/33/37/41/45’e düşürüldü

AniviaTalon

E – Boğazkesen

  • Artık Talon’un hedefin biraz daha arkasında belirmesini sağlayacak

AniviaTwisted Fate

Q – Koz: Ölüm

  • Hedefleme göstergesi her bir hedef hattını ayrı ayrı gösterecek şekilde güncellendi

Başa dön


Eşyalar

Rabadon’un Şapkası

  • Eşya ipucunda artık, eşyanın ÖZEL Pasif’inden kazanılan Yetenek Gücü miktarı da görüntüleniyor.

Ruh Gömleği

Ruh Gömleği’nin bekleme süresi azaltma etkisi yarıya indirilerek, hemen hemen tüm tank şampiyonlar için altın açısından çok verimli olmasını, hem de tankların karşılarındaki rakip kim olursa olsun bu eşyayı ana tank yapılandırmalarının bir parçası olarak almalarının engellenmesi amaçlandı.

  • Bekleme süresinde azalma, %20’den %10’a düşürüldü

Günateşi Pelerini

Bu değişiklikle, oyun başında çıkılan Günateşi Pelerinlerinin aşırı gücünün azaltılması amaçlandı.

  • Büyü hasarı 40 + karakter seviyesi iken, 25 + karakter seviyesi oldu

Ormancı Eşyaları

Hayatlet İfritin Ruhu’nun pasif iyileştirme etkisini çok beğeniyoruz. Bu yüzden bunu, her Ruh/Tin eşyasının temel özelliği haline getirmeye karar verdik.

Tin Taşı

  • Artık yaratıklara verilen hasarın %8’ini can, %4’ünü mana olarak veriyor (alan etkili büyülerde etki yarıya iniyor)
  • Can ve mana yenilemesi kaldırıldı
  • Sakatla pasifi kaldırıldı

Antik Golem’in Ruhu

  • Artık yaratıklara verilen hasarın %8’ini can, %4’ünü mana olarak veriyor (alan etkili büyülerde etki yarıya iniyor)
  • Can ve mana yenilenmesi kaldırıldı

Hayalet İfritin Ruhu

  • Artık büyü hasarının %8’ini can ve mana olarak vermek yerine, yaratıklara verilen hasarın %8’ini can, %4’ünü mana olarak veriyor (alan etkili büyülerde etki yarıya iniyor)
  • Can ve mana yenilenmesi kaldırıldı
  • Artık öldürülen her büyük canavar için 2 Yetenek Gücü veriyor (en fazla 30)

Büyük Kertenkele’nin Ruhu

  • Artık yaratıklara verilen hasarın %8’ini can, %4’ünü mana olarak veriyor (alan etkili büyülerde etki yarıya iniyor)
  • Can ve mana yenilenmesi kaldırıldı

Başa dön


Sihirdar Vadisi

Bu değişiklikler sadece Sihirdar Vadisi için geçerlidir

Bu değişikliklerle, turnuvalara katılan çoğu takımın ikiye tek koridor değişimi yaparak hem karşı koridordaki şampiyonun önünü kesmesini, hem de harita görevlerini yapabilmesini önlemek istedik. İkiye tek koridor değişikliği yapmanın; alt koridoru ittirilmeye karşı savunmasız bırakmak gibi bazı riskleri olmalı.

Kuleler

  • Dış kuleler artık oyunun ilk sekiz dakikasında bonus zırh ve büyü direnci almıyor.
  • Üst ve orta koridorların dış kulelerinin artık şampiyonların saldırılarına karşı 20 hasar azaltması var

Başa dön


Kristal Kayalık ve Uğursuz Koruluk

Bu değişiklikler sadece Kristal Kayalık ve Uğursuz Koruluk’ta geçerlidir

Hızlı oyun modlarında fazla pahalı kaçtığı için Aşırı Büyük Sopa’yı Uğursuz Koruluk ve Kristal Kayalık’tan kaldırdırmıştık. A.M.K Kılıcını da bu modlardan kaldırıyoruz. Ancak alternatif yapım yolları olan bazı eşyaları yeniden koyuyoruz. Örneğin, Lord Van Damm’ın Gürzü’nün özellikleri ve toplam bedeli Ebedi Kılıç’la aynı, ama yapması daha kolay.

Siyahateş Meşalesi

  • Hareket hızı bonusu %10’dan %5’e düşürüldü

Keskin Balta

  • Yeni bir geliştirme süreci ve yeni etkilerle yine oyunda
  • Uzun Kılıç ve Dövüşçü Eldiveni’nden yapılıyor
  • Bedeli 1200 (440 altın birleştirme bedeli)
  • 20 SG ve %10 Kritik Vuruş İhtimali
  • Kritik vuruşlar, hedefin 3 saniye boyunca kan kaybederek SG’nin %60’ı kadar hasar almasına neden oluyor (fiziksel hasar)

Lord Van Damm’ın Gürzü

  • Yeni bir geliştirme süreci ve yeni etkilerle yeniden bu modlara eklendi
  • Keskin Balta, Kazma ve Çeviklik Pelerini’nden yapılıyor
  • Bedeli 3800 (995 altın birleştirme bedeli)
  • Verdiği bonuslar ve etkileri, Ebedi Kılıç’la aynı

Ebedi Kılıç

  • Kaldırıldı

Başa dön


Kristal Kayalık ve Sonsuz Uçurum

Bu değişiklikler sadece Kristal Kayalık ve Sonsuz Uçurum için geçerlidir

Entropi

  • Artık A.M.K. Kılıcı’ndan değil, Kazma’dan yapılıyor
  • Hasarı 70’den 50’ye düşürüldü
  • Toplam bedeli 3475’ten 2700’e indirildi
  • Birleştirme bedeli 600’den 500’e indirildi

Başa dön


Kristal Kayalık, Sonsuz Uçurum, Uğursuz Koruluk

Bu değişiklikler sadece Kristal Kayalık, Sonsuz Uçurum ve Uğursuz Koruluk için geçerlidir

Grez’in Hayalet Feneri

  • Toplam bedel 1450’den 1350’ye indirildi
  • Birleştirme bedeli 350’den 250’ye indirildi

Işıkgetiren

  • Toplam bedel 2500 altından 2200 altına indirildi
  • Birleştirme bedeli, 575’ten 375’e indirildi

Hextech Tarayıcı

  • Toplam bedel 2200’den 2000’e indirildi
  • Birleştirme bedeli, 530’dan 330’a indirildi

Başa dön


Yeni Oyuncu Deneyimi

Yeni oyuncuların denemesi için ücretsiz şampiyonlardan oluşan sabit bir kadro belirledik. Bu kadrodaki şampiyonlar; öğrenilmeleri kolay olduğu ve yeni oyuncular tarafından beğenildikleri için seçildi. Amacımız; League of Legends’a yeni başlayan oyuncuların, oyunu daha iyi öğrenebilmesi.

 

  • Bu değişiklikler daha sonra devreye girecek
  • Oyuncular ilk seviyelerde, belirli şampiyonlardan oluşan sabit bir grup içinden istedikleri şampiyonu ücretsiz oynayabilecek. Bu seviyeler aşıldıktan sonra, tüm diğer oyuncular gibi o haftanın ücretsiz şampiyonlarını oynamaya başlayacaklar.
Bu yazıyı arkadaşlarınla paylaş!
Yazar

GameXNow

GameX Dijital Eğlence ve Oyun Fuarı'nın resmi oyun haber sitesi!