League of Legends 6.12 Yama Notları

Şampiyonlar

Corkı
Corki-gamexnow

W – Valkyrie

BEKLEME SÜRESİ: 26/23/20/17/14 saniye 20/19/18/17/16 saniye

E – Makineli Tüfek

HASAR: 80/128/176/224/312 80/140/200/260/320
SANİYE BAŞINA HASAR TETİKLENMESİ: 2 4 (artık 4 saniye içinde 16 tetiklenme)
AZAMİ ERİTME: 8 tetiklenmenin sonunda -4/8/12/16/20 zırh ve büyü direnci eritme (değişmedi). Azami eritme yükü biriktiğinde eklenen diğer tetiklenmeler eritme süresini yeniler.

Fızz
Fizz-gamexnow

Genel

İSABET ALANI YARIÇAPI: 30 55 (artık Teemo’nunkiyle aynı)

W – Deniztaşı Zıpkın

ZAMANLA VERİLEN HASAR: 3 saniye içinde hedefin eksik can miktarının %4/5/6/7/8’i 3 saniye içinde hedefin eksik can miktarının %4/4,5/5/5,5/6’sı

E – Oyunbaz / Düzenbaz

BEKLEME SÜRESİ: 16/14/12/10/8 saniye 18/16/14/12/10 saniye

Shaco
Shaco-gamexnow

Pasif – Arkadan Vuruş

ANLAŞILIR VURUŞ: Artık uygulandığında Arkadan Vuruş’un ilave hasarını ayrı gösteriyor

Syndra
Syndra-gamexnow

W – İrade Gücü

ORAN: 0,7 yetenek gücü 0,8 yetenek gücü

E – Zayıflara Acıma

ORAN: 0,4 yetenek gücü 0,5 yetenek gücü

Xın Zhao
XinZhao-gamexnow

Genel

TABAN CAN: 591 600
CAN BÜYÜME ORANI: 87 92

Zed
Zed-gamexnow

Genel

GÖRÜNEN KILIÇ: W – Canlı Gölge ve R – Ölüm İşareti ile ortaya çıkan gölgeler artık dairesel bir takım göstergesine sahip

Eşyalar

Ebedi Kılıç
ebedi kılıç

SALDIRI GÜCÜ: 65 70

Canbiçen
canbiçen

SALDIRI GÜCÜ: 65 70

Dominik Efendi’nin Hürmetleri
dominik

SALDIRI GÜCÜ: 40 50

Fani Hatıratı
fani hatıratı

SALDIRI GÜCÜ: 40 50

Bilgewater palası
bilgewater palası

BİRLEŞTİRME BEDELİ: 400 altın 250 altın
TOPLAM BEDEL: 1650 altın 1500 altın

Youmuu’nun hayaletkılıcı
youmuu

SALDIRI GÜCÜ: 65 60

asırlık sopa
asırlık sopa

BİRLEŞTİRME BEDELİ: 650 altın 750 altın
TOPLAM BEDEL: 2600 altın 2700 altın
MANADAN CANA DÖNÜŞÜM YÜZDESİ: 0,25 0,2

hextech glp-800
hextech glp-800

MANADAN CANA DÖNÜŞÜM YÜZDESİ: 0,25 0,2

görkemli zafer
görkemli zafer

MANADAN CANA DÖNÜŞÜM YÜZDESİ: 0,25 0,2

Kabiliyetler

Hortlağın Pençesi
hortlağın pençesi

İSABET HALİNDE HASAR: Azami can miktarının %2,5’i Azami can miktarının %3’ü
İSABET HALİNDE İYİLEŞTİRME: Azami can miktarının %2,5’i Azami can miktarının %1,5’i

Savaş Şevki
savaş şevki

YETENEK KULLANIMI BAŞINA YÜK: 2 1

İki Ucu Keskin Kılıç
iki ucu keskin kılıç

ŞAMPİYONUNA GÖRE KABİLİYET: Artık menzilli ve yakın dövüşçü şampiyonlara farklı faydalar sağlamıyor (artık herkes için verilen hasarda %3 artış / alınan hasarda %1,5 artış veriyor)

Doğuştan Yetenekli
doğuştan yetenekli

(YENİ) 1. SEVİYEDE SALDIRI GÜCÜ: Kademe başına 0,4 (5. kademede +2)
(YENİ) 1. SEVİYEDE YETENEK GÜCÜ: Kademe başına 0,6 (5. kademede +3)
SEVİYE BAŞINA SALDIRI GÜCÜ: Kademe başına 0,11 Kademe başına 0,09 (5. kademede +0,45)
SEVİYE BAŞINA YETENEK GÜCÜ: Kademe başına 0,16 Kademe başına 0,13 (5. kademede +0,65)
18. SEVİYEDE TOPLAM MİKTAR: +10 SG ve +15 YG (değişmedi)

Savaş Yarası
savaş yarası

KADEME BAŞINA CAN: 9 10
TOPLAM CAN: 9/18/27/36/45 10/20/30/40/50

Sonsuz Uçurum

Bard
Bard-gamexnow

Pasif – Gezginin Çağrısı

TINILARIN ORTAYA ÇIKIŞ SÜRESİ: Her 50 saniyede bir 40 saniyede bir (50 saniyedeki ilk ortaya çıkışları değişmedi)

Nasus
Nasus-gamexnow

Q – Sömürü Darbesi

KATLETME BAŞINA YÜK: 3 6

Thresh
Thresh-gamexnow

Pasif – Felaket

GEL VATANDAŞ: Sonsuz Uçurum’da ele geçirilen her ruh, iki ruh sayılıyor

Sihirdar Büyüsü Bekleme Süreleri

Sonsuz Uçurum’da sihirdar büyüsü bekleme süreleri

SIÇRA: 300 saniye 180 saniye
ŞİFA: 240 saniye 144 saniye
ARINDIR: 210 saniye 126 saniye
BİTKİNLİK: 210 saniye 126 saniye
TUTUŞTUR: 210 saniye 126 saniye
BARİYER: 180 saniye 108 saniye

HAYALET: 180 saniye 108 saniye

Tuttur/Fırla
tuttur - fırla

BEKLEME SÜRESİ: 40 saniye 48 saniye
KARTOPU ENİ: 100 Görseliyle daha uyumlu olacak şekilde 80
(YENİ) DİSKO TOPU: Kartoplarının görünürlüğünü arttırmak için bir ışıltı efekti eklendi

Berrak Zihin
berrak zihin

BEKLEME SÜRESİ: 180 saniye 144 saniye
KULLANANDA MANA YENİLENMESİ: Azami mananın %40’ı Azami mananın %50’si

TAKIM ARKADAŞLARINDA MANA YENİLENMESİ: Azami mananın %40’ı Azami mananın %25’i

 

(Yeni) Sığınak Çıkışı

SIĞINAK ÇIKIŞI: Oyunun ilk 5 dakikası boyunca diriliş platformundan çıkmak, 10 saniye etkili olan ve %50 hareket hızı kazandıran bir güçlendirme verir

Deneyim Akışı

DEĞİRMENDE AĞARTMADIK BİZ BU SAÇLARI: Artık şampiyonlar 18. seviyeye ulaşmak için toplamda daha az deneyime ihtiyaç duyuyor
DENEYİM YAZMASA SKOR YAZAR: Şampiyon katletmeler toplamda daha az deneyim kazandırıyor

Altın Akışı

PASİF ALTIN: Her 5 saniyede 22 altın Her 5 saniyede 25 altın
ŞAMPİYON KATLETME BAŞINA ALTIN: 140 160
YAKIN DÖVÜŞÇÜ MİNYON ALTINI: 26 28
BÜYÜCÜ MİNYON ALTINI: 19 20
TOPÇU MİNYON ALTINI: 42 45
SÜPER MİNYON ALTINI: 42 45
(KALDIRILDI) MİNYONLARDA ALTIN ARTIŞI: Minyonların altın ödülleri artık zamanla artmıyor

Sağlık Çantaları

MANA YENİLEME: 120-315 (3-18. seviyelerde) 60-158 (3-18. seviyelerde)
ORTAYA ÇIKIŞ SÜRESİ: 40 saniye 60 saniye

Arazi Değişiklikleri

ÇALI ÇIRPI: Ortadaki çalılar arasındaki mesafe artık daha fazla
NEFES BOŞLUĞU: Her iki dış kulenin yanlarını kapsayan alanlar artık biraz daha geniş
AZ HORMONLU: Her iki üssün de yanında kalan alanlar nispeten genişletildi

Kaldırılan Eşyalar

Aşağıdaki eşyalar Sonsuz Uçurum’dan kaldırıldı:

Doran’ın Kılıcı
Doran’ın Yüzüğü
Doran’ın Kalkanı
Sihirli Tarayıcı
Işıkgetiren
Kış Küresi
Entropi
Keskin Balta

 

Kahinin Özütü
kahinin özütü

BEDEL: 250 altın 300 altın
(YENİ) RUHUNA İŞLERİM: Artık katledildikten sonra da etkisini sürdürüyor
(YENİ) RADAR: Arayıcı Mercek’e benzer şekilde, yakındaki gizli birimleri hedef alınamaz kırmızı siluetler olarak gösteriyor

Muhafızın Boynuzu
muhafızın boynuzu

BEDEL: 950
CAN: 150
SABİT CAN YENİLENMESİ: Her 5 saniyede 20 can
SABİT HASAR AZALTMA: Şampiyonların normal saldırıları ve yeteneklerinden alınan hasarı 12 azaltır

Muhafızın Çekici
muhafızın çekici

BEDEL: 950 altın
CAN: 150
SALDIRI GÜCÜ: 15
CAN ÇALMA: %10

Muhafızın Küresi
muhafızın küresi

BEDEL: 950 altın
CAN: 150
YETENEK GÜCÜ: 30
MANA YENİLENMESİ: Her 5 saniyede 10 mana

Doldurulabilir İksir
doldurulabilir iksir

DOLDURULABİLİR UÇURUM: Doldurulabilir İksir, Sonsuz Uçurum’a eklendi

Musibet İksiri

MUSİBET UÇURUMU: Musibet İksiri de Sonsuz Uçurum’a eklendi

Poro Yemi
poro yemi

(YENİ) DOYMADIM: İlk kule yerle bir edildiğinde bütün takım üyeleri fazladan bir Poro Yemi kazanır

Yeniden Kurma Sistemi

YER YARILDI İÇİNE GİRDİ: Üçüncü dakikaya gelindiğinde herhangi bir oyuncu en az 90 saniyedir oyundan kopmuş veya AFK durumdaysa Yeniden Kurma oylaması kullanılabilir. Tabii bunun bazı istisnaları var…
AVANTAJ İSTİSNASI: Oyunu terk etmeden / bağlantısı kopmadan önce bir oyuncunun takımına karşı ilk kan dökülmüşse Yeniden Kurma kullanılamaz
ADI NEDEN Mİ YENİDEN KURMA: Üçüncü dakikaya gelindiğinde, sayıca az olan takımın oyuncuları sohbette /bitir (veya ilerleyen günlerde /yenile) yazarak oyunu bitirmeye yönelik oy kullanabileceklerini belirten bir mesajla karşılaşacak
ZAMANI GERİ ALMA: Oylamadan olumlu sonuç çıkarsa oyun karşılaşma hiç gerçekleşmemiş gibi davranır ve oyuncuların LP/IP/XP değerlerinde veya Bozgun/Zafer kayıtlarında hiçbir değişiklik olmaz
ELİM SENDE: Bağlantısı kopan oyuncu LP kaybının tamamına uğrar (veya terfi oyunundan düşer) ve LeaverBuster tarafından işaretlenir
SADECE ELMAS VE ÜZERİNDE: Sistemin kötüye kullanılmasını önlemek adına; Elmas V ve üzerinde yer alan oyuncular, bağlantısı kopan oyuncu önceden hazırladıkları grupta yer alıyorsa bozgun almış sayılır

Şampiyon Ustalığı

FRELJORD NİMETLERİ: Eşleştirmeyle girilen Sonsuz Uçurum karşılaşmalarında da Şampiyon Ustalığı puanları kazanılabilecek
ARTIK O KADAR DA UĞURSUZ DEĞİL: Eşleştirmeyle girilen Uğursuz Koruluk karşılaşmalarında da Şampiyon Ustalığı puanları kazanılabilecek
ALTININ ALTINDA: Sonsuz Uçurum, Uğursuz Koruluk veya dönüşümlü oyun modlarında eşleştirmeyle girilen karşılaşmalardan 6. ve 7. Seviye Şampiyon Ustalığı imgeleri kazanılamayacak

Giderilen Hatalar

  • Sonsuz Uçurum ve Uğursuz Koruluk’taki kulelerin şampiyonlara olması gerekenden biraz fazla hasar vermelerine neden olan bir hata giderildi
  • Hextech Roketkemer-01’in aktifiyle güçlendirilmiş saldırılar (ör: Ekko’nun E – Zaman Sıçraması yeteneği) arasındaki birkaç etkileşim düzeltildi
  • Elise E – Koza kullandıktan sonra hemen R – Örümcek Hali‘ne geçip Koza’nın hedefi üzerinde E – Örümcek İnişi kullanırsa, E – Koza sersemletmesinin yarıda kesilmesine neden olan bir hata giderildi
  • Xin Zhao, E – Karşı Saldırı sırasında Jax’e saldırdığında, Jax’in sıyrıldığı saldırılar artık Xin’in W – Savaş Narası yeteneğinin iyileştirme pasifi için hesaba katılmıyor
  • Sion artık Q – Kırıp Geçir yeteneğine yoğunlaştığı sırada R+Q tuşlarına basarak Kırıp Geçir’i farklı bir yönde yeniden başlatamıyor
  • Lux’ın bazen peş peşe süratle R – Son Parıltı kullanmış gibi görünmesine neden olan görsel bir hata giderildi. Sadece son Son Parıltı gerçekti! Hayalet lazer atışları artık görünmeyecek.
  • Başsız Hecarim’in R – Gölgelerin Hücumu yeteneğiyle ortaya çıkan hayalet süvariler yeniden görünür hâle geldi. Gerçi bu da ürkünç bir açıklama oldu…
  • Kartopu Savaşı Gnar ve Beyefendi Gnar dönüşüm geçirmek üzereyken ortaya çıkan uyarı parçacıkları geri getirildi
  • Kartopu Savaşı Gnar’ın E – Hop yeteneğiyle kazandığı saldırı hızı güçlendirmesine ait parçacık efektleri artık belli açılarda kesilmiyor
  • Gölgeateş Kindred’in normal saldırı parçacık efektleri artık daha kolay görülüyor
  • Gölgeateş Kindred kostümündeki Kurt’un, Kindred’den başka herkese üst üste binmiş iki Kurt gibi görünmesine neden olan hata giderildi
  • Omega Timi Teemo, artık klasik Teemo ile aynı oyundayken klasik Teemo’nun hareket seslendirmesini kopyalamıyor
  • Havuz Partisi Mundo’nun kırık ukulelesi artık Dönüş animasyonunun sonunda zeminde titreşmiyor
Bu yazıyı arkadaşlarınla paylaş!