League of Legends | 7.10 Yama Notları

ŞAMPİYONLAR

Heimerdinger

Taban Nitelikler

  • Taban can yenilenmesi: 11 ⇒ 7
  • Can yenilenmesi büyüme oranı: 1,75 ⇒ 0,55

Pasif(Yeni) – Hextech Takviyesi

  • Heimerdinger dost kulelere ve kendi oluşturduğu taretlere 300 birim mesafedeyken %20 hareket hızı kazanır.

Q – H-28G Evrim Tareti

  • Azami yük1/2/2/3/3 Bütün yetenek seviyelerinde 3
  • Yük oluşturma24/23/22/21/20 saniye 20 saniye
  • Taban hasar12/18/24/30/36 (+0,15 yetenek gücü) 6/9/12/15/18 (+0,3 yetenek gücü)
  • Işın hasarı40/60/80/105/130 40/60/80/100/120 (yetenek gücü oranı değişmedi)
  • KaldırıldıTaretler artık yakındaki rakip şampiyonlara ya da kendilerine saldıran şampiyonlara öncelik vermiyor
  • KaldırıldıTaretler artık Heimerdinger bölgeden ayrıldıktan sonra kısa süreliğine etkin hâlde kalmıyor
  • YeniYakındaki taretler şampiyonlara isabet eden W roketi başına %20, şampiyonlara isabet eden E bombası başınaysa %100 yükleme kazanır (ulti ile güçlendirilmiş W ve E kullanımları da aynı etkilere sahip) – Taretler %0’dan %100’e 16 saniyede çıkar 90 saniyede çıkar
  • KaldırıldıTaretler artık normal saldırı başına %1/2/3/4/5 ışın yüklemesi kazanmıyor
  • Kaldırıldı: Taretler artık başlangıçta %70 ışın yüklemesiyle birlikte gelmiyor
  • BelirginlikYükleme çubuğu artık mavi yerine beyaz renkte

W – Hextech Mikro Roketler

  • Mana bedeli70/80/90/100/110 50/60/70/80/90
  • Bekleme süresiBütün yetenek seviyelerinde 11 saniye 11/10/9/8/7 saniye
  • Yeni: Rakip şampiyonlara isabet eden her bir roket, hasarın 1000 mesafe yakınındaki tüm taretlere %20 ışın yüklemesi yapar (beş roketin de isabet etmesi hâlinde azami %100)

E – CH-2 Elektron Bombası

  • Bekleme süresi18/16/14/12/10 saniye Bütün yetenek seviyelerinde 12 saniye
  • Alan210 250 (merkezdeki sersemletme alanı değişmedi)
  • YeniBomba, rakip şampiyonlara isabet etmesi hâlinde hasarın 1000 mesafe yakınındaki tüm taretlere %100 ışın yüklemesi yapar
  • DiskoHeimerdinger artık kendi üzerine bomba atabiliyor

GELİŞTİRİLMİŞ!!! E – CH-3X Şimşek Bombası

  • Taban hasar150/200/250 150/250/350
  • Oran0,6 yetenek gücü 0,75 yetenek gücü

Rammus

Pasif(yeni) – Dikenli Kabuk

  • KaldırıldıRammus artık zırh değerinin %25’ini saldırı gücü olarak kazanmıyor
  • YeniRammus’un normal saldırıları 1-13. seviyelerde 8-20 (+zırh değerinin %10’u kadar) ilave büyü hasarı verir

Q – Güç Topu

  • Bekleme süresi16/14,5/13/11,5/10 saniye 16/13,5/11/8,5/6 saniye
  • Süre7 saniye 6 saniye
  • YeniGüç Topu artık yoğunlaşma gerektiren bir etki
  • Azami hareket hızı%155 1-18. seviyelerde %150-235
  • Hasar100/150/200/250/300 100/135/170/205/240
  • Yavaşlatma2 saniyeliğine %20/25/30/35/40 1 saniyeliğine %40/50/60/70/80
  • Çarpışma alanıÇapı küçük miktarda daraltılarak Rammus’a rakipleri arasında daha kolay dolaşma imkânı sağlandı. Çarpışma kontrol sıklığı arttırılarak çarpışma daha tutarlı hâle getirildi.
  • Etki alanıDeğişmedi. Başka bir deyişle; Rammus’un geri savurma, hasar ve yavaşlatma alanı, çarpışma alanından daha geniş olacak.
  • Giderilen hataRammus artık Güç Topu sırasında bitkiler ile etkileşime girebilecek

W – Tortop

  • Bekleme süresi14 saniye 6 saniye
  • Süre6 saniye (değişmedi)
  • İlave dirençler40/60/80/100/120 20 sabit, artı Rammus’un toplam dirençlerinin %50/55/60/65/70’i
  • YeniTortop etkinken Rammus’un hareket hızı %60 azalır
  • YeniRammus artık Tortop yeteneğini süresi dolmadan iptal edebiliyor
  • YeniTortop devredeyken Dikenli Kabuk’un etkisi %50 artar
  • Tortop etkinken Rammus’a normal saldırı yapan rakipler 25/35/45/55/65 (+Rammus’un zırh değerinin %10’u) hasar alır Dikenli Kabuk’un ilave hasarı (Tortop etkinken 12-30 (+Rammus’un zırh değerinin %15’i)) hasar alır

E – Çıldırtan Kışkırtma

  • İsimAlaycı Dikenler Çıldırtan Kışkırtma
  • KaldırıldıÇıldırtan Kışkırtma artık rakibin zırhını 5/10/15/20/25 azaltmıyor
  • YeniRammus kışkırtma süresi boyunca (1,25/1,5/1,75/2,0/2,25 saniye) %20/25/30/35/40 saldırı hızı kazanır
  • YeniSaldırı hızı güçlendirmesinin süresi Rammus’un diğer yetenekleri etkin hâldeyken sürekli olarak yenilenir

R – Sarsıntı

  • Saniye başına hasar65/130/195 (+0,3 yetenek gücü) 40/80/120 (+0,2 yetenek gücü)
  • YeniSarsıntı, binalara iki kat hasar verir
  • YeniSarsıntı, etkilediği rakipleri 1,5 saniyeliğine %8/10/12 yavaşlatır. Takip eden sarsıntılar bir ilave yük ekler ve süreyi yeniler (azami yavaşlatma: %64/80/96)

Cassiopeia

  • Artık Cassiopeia hareket edip dönerken kuyruğu onu daha gerçekçi takip ediyor

Fizz

W – Deniztaşı Zıpkın

  • Kanama hasarı25/40/55/70/85 (+0,33 yetenek gücü) 20/30/40/50/60 (+0,4 yetenek gücü)
  • Aktif hasar25/40/55/70/85 (+0,33 yetenek gücü) 20/30/40/50/60 (+0,4 yetenek gücü)
  • İşaretlenmiş rakiplere karşı aktif hasar75/120/165/210/255 (+1,0 yetenek gücü) 60/90/120/150/180 (+1,2 yetenek gücü)

Graves

Q – Yolun Sonu

  • Q1 taban hasarı55/70/85/100/115 40/55/70/85/100
  • Q1 oranı0,75 ilave saldırı gücü 0,8 ilave saldırı gücü
  • Q2 taban hasarı80/125/170/215/260 80/110/140/170/200
  • Q2 oranı0,4/0,6/0,8/1,0/1,2 ilave saldırı gücü 0,4/0,7/1,0/1,3/1,6 ilave saldırı gücü

R – Parça Tesiri

  • Bekleme süresi100/90/80 saniye 120/100/80 saniye

Jax

  • Jax’ın normal saldırı, güçlendirilmiş saldırı ve kritik saldırı animasyonları; hasarın uygulandığı anla daha iyi örtüşmeleri ve genel anlamda daha duyarlı hissettirmeleri amacıyla bütün kostümleri için iyileştirildi

Ivern

Taban Nitelikler

  • Hareket hızı330 325

Pasif – Ormanın Dostu

  • Taban can bedeli%25 %33
  • Taban mana bedeli%30 %33

Lee Sin

Taban Nitelikler

  • Hareket hızı350 345

R – Ejderhanın Gazabı

  • Bekleme süresi90/75/60 saniye 110/85/60 saniye

Lulu

Taban Nitelikler

  • Can553 525

E – Yetiş, Pix!

  • Taban kalkan gücü80/120/160/200/240 70/105/140/175/210

Kassadin

E – Güç Darbesi

  • Güç Darbesi artık neye isabet ettiğini, gerçekleştirme süresinin başı yerine sonunda belirliyor
  • Menzil585 600

Maokai

Pasif – Öz Büyüsü

  • KaldırıldıArtık yapılara karşı etkinleştirilemiyor
  • Gerçekleştirme süresi0,275 saniye 0,25 saniye (hâlâ Maokai’nin saldırı hızına oranla azalıyor)

Q – Diken Vuruşu

  • Bedel45/50/55/60/65 mana Her yetenek seviyesinde 50 mana
  • Bekleme süresi: 8/7,5/7/6,5/6 saniye 8/7,25/6,5/5,75/5 saniye
  • Geri savurma mesafesiBiraz arttırıldı (azami ~275 ~300)

E – Fide Atışı

  • BedelBütün yetenek seviyelerinde 60 mana 60/65/70/75/80 mana
  • Taban hasar45/70/95/120/145 25/50/75/100/125
  • Rakip can oranıRakibin azami can değerinin %6/6,5/7/7,5/8’i (+her 100 yetenek gücü başına %2) Rakibin azami can değerinin %8’i (+her 100 yetenek gücü başına %2)

R – Doğanın Hükmü

  • Giderilen hataMaokai’nin yeteneği gerçekleştirirken katledilmesi hâlinde Doğanın Hükmü’nün bekleme süresine girmeden kullanılmasına neden olan bir hata giderildi

Rakan

Q – Göz Alıcı Tüy

  • Menzil800 900

W – Zarif Uçuş

  • Taban hasar70/110/150/190/230 70/115/160/205/250

E – Savaş Dansı

  • Kullanım başına kalkan değeri50/85/120/155/190 50/75/100/125/150

Renekton

W – İnsafsız Yırtıcı

  • Giderilen hataİnsafsız Yırtıcı’nın sersemletme süresinin istenen değerin altında olmasına neden olan hata giderildi (0,75 saniye yerine 0,525 saniye)
  • Giderilen hataÖfke ile güçlendirilmiş yetenek kullanımları artık Öfke sağlamıyor
  • Giderilen hataBazı durumlarda 100 Öfke seviyesindeyken kullanılan İnsafsız Yırtıcı yeteneğinin ardından Ezik Katili ya da Biç yeteneklerinin sıraya koyulması hâlinde, sıraya koyulan yeteneğin güçlendirilmemesi ve Öfke harcamamasına neden olan bir hata giderildi

E – Kes Biç

  • Giderilen hataKes Biç’in menzilinin istenen değerin altına olmasına neden olan hata giderildi (450 yerine 400)
  • Giderilen hataKes Biç’in atılma hızlarının istenen değerin altında olmasına neden olan hata giderildi (750 yerine 650)

Riven

Q – Kırık Kanatlar

  • Riven’ın Q animasyonlarını ne zaman iptal edebileceği ve ne kadar süre boyunca animasyon iptali yapması gerektiği daha tutarlı hâle getirildi
  • Riven artık Kırık Kanatlar animasyonları boyunca şaka, kışkırtma ya da gülme ifadelerini kullanamıyor
  • Kırık Kanatlar artık yüksek gecikmeli bağlantılarda birimleri daha güvenilir şekilde hedef alabilecek
  • Farklı bir yer değiştirme etkisini yarıda kestiğinde ya da hedef harita unsurlarıyla çarpıştığında Kırık Kanatlar’ın üçüncü kullanımındaki geri savurmanın istenenden daha erken sonlanmasına neden olan hata giderildi

E – Yiğitlik

  • Kırık Kanatlar’ın animasyonları sırasında sıraya koyulan Yiğitlik yeteneğinin doğru şekilde çalışmasına engel olan hata giderildi

Sejuani

Pasif – Kuzeyin Hiddeti

  • Buz zırh sabit dirençleriBütün seviyelerde 100 1/7/14. seviyelerde 20/60/100

Q – Kutup Saldırısı

  • İsabet alanıSejuani’nin arkasındaki hedeflerle çarpışmasına neden olan durumları ortadan kaldırmak amacıyla biraz değiştirildi

W – Kışın Gazabı

  • Bekleme süresi paradigmasıBekleme süresi ilk kullanımda başlar her iki vuruş da tamamlandığında başlar
  • Bekleme süresi10/9/8/7/6 saniye 9/8/7/6/5 saniye

Udyr

Genel

  • Mana bedelleri1-18. seviyelerde 50-33 1-18. seviyelerde 45-28

Yorick

Pasif – Ruhların Çobanı

  • Sis Gezginleri artık Yorick’ten veya Sis’in Hanımı’ndan fazla uzaklaşmaları hâlinde çürümüyor

Q – Son Dua

  • Yorick azami mezar sayısındayken Son Dua’nın bir birimi katletmesi hâlinde yeni bir mezarın oluşturulmaması yerine, en uzaktaki mezar kaldırılıyor

R – Adaların Ağıdı

  • Giderilan hataSis’in Hanımı’nın nitelikleri Yorick Adaların Ağıdı’na seviye verir vermez artıyor ve Yorick’in onu yeniden çağırmasını gerektirmiyor

Zac

Q – Esnek Saldırı

  • Hasar50/70/90/110/130 (+0,3 yetenek gücü) 40/60/80/100/120 (+0,3 yetenek gücü) (+Zac’in azami can değerinin %2,5’i)
  • İkinci vuruş ilave saldırı menzili: 100 125
  • İkinci vuruş pelte oluşturma: Eğer Zac ikinci bir şampiyona vurursa bir adet pelte oluşturur herhangi bir rakibe vurursa bir adet pelte oluşturur
  • Çarpişma hasarı alanı: 200 300
  • Giderilen hataEğer Esnek Saldırı’nın ikinci vuruşu bir minyon ya da canavarı katlederse, hedef artık Zac onu Esnek Saldırı’nın ilk hedefiyle tokuşturana kadar hayatta kalıyor
  • Eğer Esnek Saldırı’nın ilk hedefi diğer rakiplerin üzerinde duruyorsa, ikinci vuruş artık farklı bir hedefe isabet etme konusunda daha güvenilir olacak
  • Zac artık Esnek Saldırı’nın ikinci saldırısı sırasında ve iki hedefi birbirine çarparken Maddenin Kararsız Hali yeteneğini kullanabilecek ve Elastik Sapan yeteneğini sıraya koyabilecek

E – Elastik Sapan

  • Havaya savurma süresi0,5 saniye Zac’ın Elastik Sapan güç toplama süresine bağlı olarak 0,5-1 saniye

R – Hoplaya Zıplaya!

  • Tamamen güç toplama süresi1 saniye 1,1 saniye

EŞYALAR

Eski Para Serisi

Haraç Pasifi

  • Kuşatma minyonları artık her defasında para düşürüyor (ortalama para akışında herhangi bir değişiklik olmadı)

Hedef Ödülü

  • İlave yetenek puanı artık olduğunuzdan bir seviye yukarıdaymışsınız gibi davranıyor

Göçebe Madalyonu

  • TarifEski Para + Peri Tılsımı + 375 altın Eski Para + Yenilenme Boncuğu + 350 altın (toplam bedel değişmedi)
  • Can yenilenmesi: +%25 taban can yenilenmesi +%50 taban can yenilenmesi

Uluların Tılsımı

  • Can yenilenmesi+%150 taban can yenilenmesi +%175 taban can yenilenmesi

Vahanın Gözü

  • Can yenilenmesi+%100 taban can yenilenmesi +%125 taban can yenilenmesi

Yadigar Kalkan Serisi

Dağın Sureti

  • Dağın Sureti yakın dövüş şampiyonlarına 150 ilave saldırı menzili sağlar ve Savaş Ganimeti ile kesilebilen minyonlara karşı saldırı hızını küçük miktarda arttırır

Ekinoksun Gözü

  • Ekinoksun Gözü yakın dövüş şampiyonlarına 150 ilave saldırı menzili sağlar ve Savaş Ganimeti ile kesilebilen minyonlara karşı saldırı hızını küçük miktarda arttırır

Büyü Hırsızının Marifeti Serisi

Vergi Pasifi

  • Minyon biçmek Vergi tetiklemeyi minyon başına 6 saniyeliğine durdurur  Vergi yükü oluşturmayı minyon başına 6 saniyeliğine durdurur

Ruh Gömleği

  • Can425 450
  • Büyü direnci60 55
  • Can yenilenmesi+%200 taban can yenilenmesi +%100 taban can yenilenmesi

VADİNİN ALAMETİ

  • Vadi’nin Alameti kesildiğinde sesi artık tüm haritadan duyuluyor
  • Rakip takım için Alamet’in Gözü’nü hangi oyuncunun aldığını gösteren bir sohbet mesajı eklendi
  • Vadi’nin Alameti bir kuleye doğru sıçramadan önce rakip takıma işaret gönderiyor

15 DAKİKADA OYBİRLİĞİ İLE TESLİM OLMA

  • 15 ve 20. dakikalar arasındaki teslim olma oylamalarının başarılı olabilmesi için oybirliği gerekiyor.
  • Oybirliğiyle 5 dakika erken teslim olunması tam anlamıyla teslim olunduğu anlamına geliyor.

SİNYAL SUSTURMA

  • İşaret susturma düğmesini tab menüsünde, sohbet susturma düğmesinin hemen yanında bulabilirsiniz.

LOL İSTEMCİ GÜNCELLEMESİ

Yeni Özellikler

  • Şampiyon seçimi sıresında yeni sohbet başlat: Artık şampiyon seçimi sırasında arkadaşlarınızla yeni sohbetler başlatabileceksiniz. Ayrıca arkadaş listenizi uygunluk durumuna göre sıralayabileceksiniz.
  • Her yerden engelle: Artık oyuncuları istemcinin herhangi bir bölümünden engelleyebiliyorsunuz. İstemci ayarlarındaki Engellenenler Listesi’ne giderek engellemek istediğiniz ismi girin. Ayrıca bu özelliğe artık “son oynanan” menüsündeki isimlere sağ tıklayarak ulaşılabiliyor (bunu sosyal panelindeki “Arkadaş Ekle” düğmesine tıklayarak bulabilirsiniz).

Dikkate Değer Düzeltmeler

  • Özel oyun lobilerindeki oyun modları arasındaki en üst derecenin yanlış gösterilmesi sorunu giderildi.
  • İlk grup kaptanının lobiden ayrılmasının ardından oyuncuların iki farklı grup kaptanı görmesine neden olan görsel hata giderildi.
  • Grup daveti gönderen oyuncunun sıraya girmesi nedeniyle daveti alan oyuncunun bunu kabul edememesine ya da sihirdar adını “…” olarak görmesine sebep olan hata giderildi.
  • Lobideki ÇIK düğmesi X ile değiştirildi.

GİDERİLEN HATALAR

  • Vi’ın R – Saldırı ve Darp yeteneği, hedefinin yetenek sırasında Dönüş yapması durumunda Vi’ı rakip başlangıç platformuna götürmüyor
  • Sterak’ın Güvencesi’nin ipucu; Sterak’ın Hışmı’nın sağladığı güçlendirmenin 8 saniye sürdüğünü, ancak Can Simidi’nin sağladığı kalkanın 3 saniye sürdüğünü daha iyi açıklayacak şekilde güncellendi
  • Gragas’ın E – Vücut Darbesi yeteneği artık ender durumlarda harita unsurlarının yanında duran hedeflerin içinden geçmiyor
  • Lucian’ın Q – Işık Atışı yeteneğinin animasyonu sırasında hedefin hedef alınamaz ya da hasar görmez hâle gelmesi durumunda bekleme süresinin gösterilmemesine sebep olan görsel hata giderildi
  • Yasuo’nun W – Rüzgâr Duvarı yeteneğinin tam kenarından geçen rakipler artık büyü kalkanlarını kaybetmiyor
  • Ahri’nin W – Tilki Ateşi ışıkları ve Diana’nın W – Solgun Kamer küreleri artık Ahri ve Diana savaş sisine girdiklerinde bilinen son konumlarında asılı kalmıyor
  • Mini kayacılların bazı durumlarda bir anda katledilmelerine sebep olan hata giderildi
  • Zincir Yelek artık geliştirmeleri arasında Koruyucu Melek’i göstermiyor
  • SKT T1 Ryze’ın brokolisi artık Dönüş animasyonu sırasında doğru şekilde ortalanıyor

 

Bu yazıyı arkadaşlarınla paylaş!
Yazar

GameXNow

GameX Dijital Eğlence ve Oyun Fuarı'nın resmi oyun haber sitesi!