LoL'de beklenen değişiklik sonunda geliyor!

League of Legends oyuncularının sıklıkla yakındığı durumlar nerf ve buff dengesizlikleri oluyor genellikle. Riot Games’in şampiyonları dengeleme aşamasında gösterdikleri çaba gözlerden kaçmıyor. Fakat unutulan, gözden kaçırılan bir şampiyon var gibi? Kim o sizce?

Tabii ki de Rengar. Tüm League of Legends oyuncuları (bazı Rengar hayranlarını saymazsak) bu şampiyonun dengesizliğinden şikayetçi. Irealia gibi nerf üstüne nerf alan bu şampiyon bir türlü dengeyi tutturamamış. Düzeltme çabaları sonucu daha da kötü hallere düşmüştü.

Hatta bazı oyuncular tarafından “İnhibitör kırıldığında artık süper miyon yerine Rengar gelecekmiş” gibi espriler de yapılmıştı.

Riot Games Rengar’ın bu durumuna daha fazla dayanamayıp şampiyonu baştan yapılandırma kararı almış gibi duruyor.

İşte Rengar’a gelecek olan değişiklikler;

kemikdiş kolye:

– Artık 0 gold.
– Artık Kemikdiş Kolye bir trinket, yani zihnet eşyası.
– Kemikdiş kolyenin aktifi bir adet totem koyabilme olacak. (aynı şimdiki zihnet eşyalarının işlevselliğinde)
– Artık seviye başına AD vermeyecek.
– 3 ganimet: çatışma dışında ekstra hareket hızı.
– 6 ganimet: ekstradan sıçrama mesafesi.
– 9 ganimet: ultisinin görünmezliğinin süresinde artış.
– 14 ganimet: ultisi sırasında ekstradan hareket hızı.

– Can yenileme ve seviye başına can değerlerine artış gelecek.
– Tüm vahşet etkileri Rengar’ın seviyesine bağlı olarak değişecek.

Pasif: Rengar’ın biriktirdiği vahşetler kullanmadığında 10 saniye sonra sıfırlanır.

[Q]- Savagery:

  • -Bekleme süresi tüm seviyelerde düşürülecek.
  • -Vahşet avantajlı Q: artık normal Q ile aynı saldırı hızı verecek.
  • -Vahşet avantajlı Q: kullanıldıktan sonra 3 vahşet verecek.
  • -Vahşet avantajlı Q: artık Q’nun seviyesine göre damage ve ad ratio oranları olacak.

[W]- Battle Roar:

  • -Rengar yeteneği kulandıktan 3 saniye sonra tekrar kükreyecek ve vahşet kazanacak.
  • -Vahşet avantajlı W: artık W’nun seviyesine göre damage ve ad(ap de olabilir) ratio oranları olacak.

[E]- Bola Strike:

  • -Artık bir yetenek atışı!
  • -Menzili 575’ten 1000’e yükseltilecek.
  • -Hasar ve yavaşlatma oranları yükseltilecek.
  • -Vahşet avantajlı E: artık E’nun seviyesine göre damage ve ad ratio oranları olacak.
  • -Vahşet avantajlı E: yerine mıhlama süresi artırılacak.

[R]- Thrill of the Hunt:

  • -Görünmezlik süresi 7 saniyeden 10 saniyeye çıkarıldı.
  • -Rengar artık görünmezken hareket hızı kazanmayacak.
  • -Görünmezliği bittiğinde Rengar 5 saniyeliğine önemli ölcüde hareket hızı kazanacak.
  • -Artık vahşet Rengar görünmez olduğu zaman artmayacak. Rengar’ın görünmezliği bittiği zaman artmaya başlayacak.

Yakın zamanda hasar değerleri de netleşmiş olacaktır.

Bu yazıyı arkadaşlarınla paylaş!
Yazar

GameXNow

GameX Dijital Eğlence ve Oyun Fuarı'nın resmi oyun haber sitesi!