Son yılların en büyük başarı hikayelerinden birine imza atan PlayerUnknown’s Battlegrounds’a 1.0 için test sunucu güncellemesi detayları paylaşıldı.
Tekrar İzleme
- Lobi’ye Tekrar izleme menüsü eklendi.
- Karakterin 1km etrafını kaydeden bir tekrar izleme fonksiyonu eklendi (maça girmeden önce Ayarlar menüsünden açmanız gerekiyor).
- Oyun bittiğinde, kayıt saklanacak ve Lobi’de Tekrar İzleme menüsünden oynatılabilecek.
- 20 kayda kadar saklanmaktadır. Sayıları 20’yi aşarsa en eskisi silinecektir.
Kontrol
- J: Zaman Çizelgesi Açık / Kapalı (Oyuncular istedikleri zamana atlayabilirler, duraklatabilirler)
- P: Duraklat
- ↑, ↓: Oynatış hızını değiştir
- B: Karaktere dön
- W, A, S, D: Kamera hareketi
- E, Q: Kamera yüksekliğini değiştir
- Shift, Ctrl Tutmak: Kamera hareket hızını değiştir
- TAB: Oyuncu listesini aç (Oyuncuya tıklarsanız, kamera o oyuncuya geçecektir)
- V veya Sol Tık: İzleyici kamerası (Seçili oyuncunun bakışını görürsünüz)
- C veya Sağ Tık: Takip kamerası (Kamera seçili oyuncuyu takip eder ve kamera açısı ile yakınlaştırmayı ayarlayabilirsiniz)
- F veya BOŞLUK: Serbest kamera (haritada serbestçe kamera bakışını hareket ettirebilirsiniz)
- L: Çatışma listesini aç (Seçili oyuncunun etrafındaki çatışmaları kontrol edebilirsiniz)
- M: Harita (Eğer oyuncuya haritada sol tıklarsanız, seçili oyuncunun kamerasına geçebilirsiniz. Eğer haritanın boş bir yerine sağ tıklarsanız, o alanda serbest kameraya geçebilirsiniz)
Oynanış
- Miramar’ın ilk mavi alanının boyutu ayarlandı (öncede oldukça büyüktü).
- Win94 dengelendi:
Win94’e artık Mermi Askısı takılabilecek.
Win94 ile daha rahat hedef almak için kırmızı bir uç eklendi.
Win94’ün nefes tutma yakınlaştırma seviyesi yükseltildi.
Geri tepme arttırıldı. - Kar98k’nın mermi düşmesi arttırıldı.
- M24’ün mermi düşmesi biraz arttırıldı ve temel hasarı %2 düşürüldü.
- Vector ile ateş ederken kamera sallanma süresi azaltıldı (Vector kontrolü artık daha rahat olmalı)
- Yüksek mesafelerde kan parçacık efekti boyutu düşürüldü.
Arayüz
- Nişan alma ve yakın bakış için Açma/Kapama ve Tutma eylemleri için farklı tuş girişleri eklendi.
Animasyon
- Win94 için yeni bir animasyon eklendi. Alttan kol çekimi artık %30 daha hızlı.
Eşyalar
- Miramar’ın eşya yaratma oranı Miramar alanına daha uygun olacak şekilde ayarlandı.
Araçlar
- Kamyonet’in yakıt performansı arttırıldı.
- Aquarail’in ön kısmı ayarlandı.
Dünya
- Erangel’den yağmurlu ve sisli hava kaldırıldı. (Sadece test sunucusu)
- Miramar’daki yol tabelası artık araçlarla vurulduğunda kırılabilecek.
Ses
- Lobideki arka plan müzik ses seviyesi düşürüldü.
- Cam kırılma ses efektinin seviye düşürüldü.
- Yol tabelası kırılma ses efekti eklendi.
- Karakterin bina içlinde vurulduğunda çıkardığı sesin yanlısı düşürüldü.
- Kamyonet ve Buggy’nin yakından duyulan sesleri ayarlandı.
Hata Düzeltimleri
- Serbest bakıştayken nişan almaya çalıştığınızda istenmeyen görsel bir efekt oluşması düzeltildi.
- Kar98k’nın envanter ekranında görünen küçük resminde şarjör görünümü olması düzeltildi.
- FPP modunda paraşütteyken veya uçaktayken bakış açısı limiti olması düzeltildi.
- SKS’nin salınımı olmamasına yol açan bir hata düzeltildi.
- Motosiklet ve Buggy’nin yokuşta park edildiğinde aşağı kaymasına yol açan düzeltildi.
- Bildir tuşunun oyuncu oyunu kazandığında bile oyun sonu ekranında görünmesi düzeltildi.
- Askeri Üs’teki engellenmiş bir kapının üstüne tırmanılabilmesi düzeltildi.
- Ölüm Kamerasını oynatırken karakterin görünmemesi veya sesin önce oynatılması düzeltildi.
- Bir karakter 400 metreden uzaktaysa, kapı açık olsa bile kapalı bir kapının içinden vuruyormuş gibi görünmesi düzeltildi.
- Kameranın karakterin yüzünün içini göstermesine yol açan bir hata düzeltildi.
- Envanter doluyken TT hızlı çekim şarjörünün yere atılmasını veya değiştirilmesini engelleyen bir hata düzeltildi.