Titanfall için dengeleme güncellemeleri yapılacak

Titanfall oyuncuları için haftasonuna kadar bir dolu ayarlamalar yapılıyor. Düzeltmelerin eklenmesi dün başladı ve hala daha devam etmekte.

Yapımcıları “Bunlar sunucularımıza hala eklenme aşamasındalar, bu yüzden bütün sunucular henüz bu değişikliklere sahip değil.” açıklaması yaptı.

Güncelleme sonrası yapılacak başlıca değişiklikler:

Denge ayarlamaları ve genel değişiklikler

  • ‘Electric Smoke’un hasar göstergesi artık çok daha farkedilir halde
  • İnsansız araştırma uçakları Angel City’nin Klasik Modlarında gözükecek
  • Ark bomba/mayın efektleri dost Pilotlar ve Titanlarda gözükmeyecek
  • Hardpoint modu ve CTF’de defansif aksiyon puan değerleri düşürüldü.
  • ‘Attirition’un skor limiti yükseltildi.
  • Bayrak götürme puanları düşürüldü.
  • Bayrak Taşıyıcı öldürme puanları düşürüldü.
  • Dead Man’s Trigger tarafından patlatılan patlayıcılar artık biraz gecikmeli patlayacak.
  • Dead Man’s Trigger tarafından patlatılan patlayıcılar artık patlamadan önce uyarı sesi çıkaracak.
  • ‘Smart Pistol’ün hasarı Pilot’a kilitli olmadığı durumlarda az miktarda düşürüldü.
  • ‘Smart Pistol’ün çömelik ateş isabetliliği az miktarda düşürüldü.
  • Bazı ‘Burn Card’ları bir açıktan yararlanarak bir seferde birden fazla kullanış hakkı verebiliyordu.
  • ‘Evac Dropship’leri onlara giriş yapan Pilotlara artık daha duyarlı.
  • Bir ‘Mega Turret’i hacklemek artık onun canını tam hale getirecek.
  • ‘Evac Dropship’lere karşı kullanılan ‘Cluster Missile’ların hasarları düşürüldü.

Hata Düzeltmeleri

  • Titan indiği pozisyonda takılı kalabiliyordu.
  • Auto-Titan sen ona binmeden ayağa kalkamıyordu.
  • Lobideki oyunu tekrardan başlatan bazı nadir sunucu sorunları
  • Pilot yıkılmış bir Titan’a rodeo yaparken sınırları aşabiliyordu.
  • Pilot, Titan’dan çıkış yaparken bazı bölgelerin içinden geçebiliyordu.
  • Senin SMR’ın tarafından lanetlenmiş Titan’ı rodeo yapmak seni öldürebiliyordu.
  • Oyuncular, ‘Smuggler’s Cove’da bazı geometrilerin içine girebiliyordu.
  • Titanfall artık Titan’ına girmek üzere olan bir Pilot’u öldürdüğünde düzgün öldüme puanı veriyor.
  • Attirition’un son bölümünü başlayana kadar oradaki ‘Minion’lar doğmaya devam edecekler.
  • Oyuncu bir ‘Mega Turret’ konsolunu hackleyemiyordu.
  • Bir Spectre’yi emerken sunucu bazen hatalar verebiliyordu.
  • ‘Hardpoint’ler, hardpointe yakın olmayan bazı oyunculara defansif skor verebiliyordu.
  • ‘Titan’dan kendini fırlatırken oluşabilen bazı nadir sorunlar.
  • Sunucu bir oyun sonunda lobiye dönüşte bazen hata verebiliyordu.
  • İki katı Tecrübe ‘burn kardı’ bazen düzgün bir şekilde uygulanmıyordu.
Bu yazıyı arkadaşlarınla paylaş!
Yazar

GameXNow

GameX Dijital Eğlence ve Oyun Fuarı'nın resmi oyun haber sitesi!